Egyelőre tanulmányautóként leplezik le az Auto China kiállításon Sanghajban, de abból már most sem csinálnak titkot, hogy jövőre a gyártást is beindítják. A típus fazonra és műszakilag egyaránt szoros rokonságot mutat a tavaly bemutatott 3-as sorozattal, illetve annak ötajtós változatával, a 3 GT-vel. Onnan lehet ismerős a motorháztető alatti részen kilógó krómperemű vese-forma hűtőrács, bár a fényszórók sziluettje itt más. Szemből és hátulról nagyon ismerősek a részletek a többi BMW modellről, egyedül profilból tűnik szokatlannak az X6-oséhoz képest alacsony övvonal, az oldalablakok viszonylag nagy felülete, és az autó oldalát uraló három karakteres él.
Az X3-as sportosabbnak szánt testvérmodelljéről egyelőre annyit tudunk, hogy 4,65 méter körül lesz a teljes hossza, és a megszokott turbós, négy- és hathengeres dízel- illletve benzinmotorokat kapják meg a különböző változatok. A BMW persze nem véletlen viszi el Kínába a prototípust: ha nem tetszik a közönségnek, még mindig változtathatnak az autón, mielőtt 2014-ben gyártásba küldik.