A harmadik generáció a Cadillac legújabb egyen-karakterét viseli magán, ez a részletfotók alapján is egyértelmű. Egy kicsit tagoltabb felületek jellemzik és kevesebb rajta az éles, sarkos részlet, de a márkára lassan másfél évtizede jellemző szögletesség azért megmarad, ha kevésbé markánsan is. Nem csoda, hogy ragaszkodnak az önálló stílushoz, hisz ez az, ami elképesztő sebességgel rántotta ki a márkát a kátyúból az ezredforduló környékén.
Az autó műszaki alapjai várhatóan nem változnak sokat - marad a hátsókerék-hajtású platform, amelyet eddig is használtak, nyilván néhány kisebb-nagyobb módosítással - bár a hajtásláncban várható néhány újdonság. Ilyen az új, 420 lóerős V6-os biturbó motor, amely a Corvette-ből átvett V8-ast helyettesítheti, illetve a 2 literes, 272 lóerős, szintén turbós négyhengeres. Ha igaz, itt már a Cadillac is nyolcfokozatú automata váltót használ majd, akár az Audi, a BMW, a Lexus vagy a Jaguar.