A HND-9 a Hyundai "folyékony szobrászat" formai filozófiájának evolúcióját képviseli. A koreai Namyang városában működő Hyundai K+F központ kilencedik koncepciójárműve, a HND-9 minden formai elemében kifinomult megoldásokat tartalmaz, ami még inkább prémium megjelenést kölcsönöz a járműnek.
Drámai hatású, elnyújtott motorházfedelével és hosszú tengelytávjával a HND-9 a klasszikus luxus sportkupék időtlen eleganciáját értelmezi újra modern formában.
Lendületes, kecses karaktervonalak futnak végig a fényszóróktól a csomagtartóig, amelyek az erőteljes, izmos karosszériával és a lenyűgöző megjelenésű, szélesen elhúzott, hatszögletű hűtőmaszkkal együtt a koncepció nagyteljesítményű aspektusára hívják fel a figyelmet.
A felfelé nyíló ajtók, a fényszórókhoz vezető, csavart vonalak, a finom csillogású ezüst fényezés, a dupla ikerkipufogó, valamint az egyedi kialakítású első és hátsó lámpatestek kecses, futurisztikus megjelenést kölcsönöznek a járműnek.
Hátsókerék-hajtású, nagyteljesítményű sportkupé-tanulmányként a HND-9 egy 3,3 literes GDi turbómotort kapott. A 370 lóerős erőforrás nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket.
A HND-9 március 28-án, a 2013-as Szöuli Autószalonon tartja világpremierjét.