Az Italdesign választása nyilván nem a véletlen műve, hisz a stúdiót korábban felvásárolta a Volkswagen, ahogy a Lamborghini is a német óriás kezében van. Az ötlet kifejezetten érdekes, ha nem is feltétlen életképes: egy olyan középmotoros sportkocsi, amely az épített útról letérve sem feltétlenül életképtelen. A formaterv, ha nem is szép, de kifejezetten érdekes: a visszafelé csapott orr-részhez hasonlót az 1980-as évek óta nemigen látni, de kifejezetten férfias jelenséggé teszi az autót. A hasmagasság nagy részben az enyhén szólva túlméretezett, 22-es alufelniknek köszönhető, amelyhez hasonlót leginkább tuningolt Hummer H2-eseken és Cadillac Escalade-eken látni.
A 4,53 méter hosszú és 2,07 méter széles, ám csupán 1,335 méter magas jármű 1550 kilogrammot nyom, ám az 550 lóerős V10-es motor így is félelmetesen gyorssá teszi. Akár 3,6 másodperc alatt elérheti a százas tempót, a végsebessége pedig 320 km/h - persze nem terepen. A villámgyors váltásokat hétfokozatú, dupla kuplungos váltó teszi lehetővé.
A SUV-sportkocsi hibridből aligha lesz valami, viszont az nem kizárt, hogy az itt kipróbált stíluselemek később a VW csoport autóin felbukkannak majd - végülis az anyacég számos modelljének tervezésébe besegít az Italdesign stúdió.