DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. szeptember 8. vasárnap
Egyéb

Genfből jelentjük: Az Infiniti új modellekkel debütált

Új modell, új név és új motor" új fejezet kezdődik az infiniti számára európában...

Az Infiniti ígérete, hogy több modellt, szélesebb motorkínálatot és több választási lehetőséget hoz Európába, a Genfi Autószalon alkalmával válik valóra. Világszerte és Európában is autóink négy- és hathengeres dízelmotorokkal, hibrid hajtással vagy teljesen elektromos rendszerekkel mutatkoznak be - illetve ne feledkezzünk meg a KERS visszatápláló rendszerrel ellátott V8-ról, a világbajnok Sebastian Vettel Infiniti Red Bull Racing Forma 1-es autójáról.

"œEz a teljesen Európára fókuszált termékkínálatunk, amely megmutatja, hogy mennyire elkötelezettek vagyunk az európai jelenlétünk megerősítése iránt." - mondta Johan de Nysschen, az Infiniti Motor Company Ltd. elnöke. "œÚj modelleket ígértünk, hatékony, csökkentett CO2 kibocsátású motorokkal, és íme, most elhoztuk ezeket."

Az Infiniti Q50 az európai debütálásakor az első Q-jelű autó lesz Genfben. A teljesen új szedán a prémium szegmensben a 364 lóerős 3,5 Hybrid és a világpremierét ünneplő új 2,2 dízel motorokkal mutatkozik be. Az Infiniti első négyhengeres dízel egysége 170 lóerővel, 400Nm nyomatékkal és 115g/km-es széndioxid kibocsátással borzolja a kedélyeket.

A Q50 érzéki megjelenése a sokatmondó emberi szemeket idéző fényszórókkal, a Double Arch hűtőráccsal, és az olyan világelső technológiákkal, mint a Közvetlen Adaptív Kormányzás (Direct Adaptive Steering, DAS) és a digitális környezet, a személyre szabhatóság példa nélküli szintjét ígéri az Infiniti európai modelljeiben.

A Q50 a szalonon a modell exkluzív új Hagane színeit sorakoztatja fel és bemutatja a felszereltségi elemeinek széles skáláját, amelyek a teljes Q50 kínálatban elérhetőek lesznek majd, a magán és flottás vásárlók számára egyaránt.

Az Infiniti bemutatja a jövő egy szeletét is, az LE Concept formájában. Az Infiniti első 100%-ban elektromos autója, a drámai külsejű LE Concept a dinamikus luxust hirdeti, jóval több, mint egy elektromos autó, és ezt a két éven belül gyártásba kerülő széria is megőrzi majd. Mivel Infinitiről van szó, a vezetési élmény és a teljesítmény is kiemelkedő lesz.

Az Infiniti genfi standja egy olyan járműnek is helyt ad majd, aminek egyáltalán nincs szüksége bizonyításra, ha teljesítményről van szó: ott lesz a háromszoros világbajnok Sebastian Vettel Forma 1-es versenygépének 2013-as kiadása, amely már a csapat új nevét az Infiniti Red Bull Racing-et tükrözi.

Ahogyan az új autókat, az új névadási stratégiáját is büszkén mutatja be az Infiniti Genfben. Az első két napon az eladások éllovasa, az FX mutatkozik be QX70-ként. Az új jelzés az Infiniti 24 évvel ezelőtti kezdeteit, az ikonikus Q45-öt idézi fel, és minden új modellt Q (szedán, kupé és kabrió) vagy QX (crossover) jelzéssel látnak el ezután.

A 2012-es globális eladások 17%-os növekedésével az Infiniti terjeszkedése tovább folytatódik, új Infiniti központok nyílnak, és az Infiniti kínálat immár közel 50 országban elérhető lesz.

Egy négyhengeres diesel motor csatlakozik az Infiniti csábító designjához és intuitív technológiájához. Ezzel a márka a legvonzóbb és legfejlettebb formájában egy új versenyzőt vezet be egyenesen az európai prémiumkategóriás szedán osztály szívébe. A Q50 világelső technológiákat és soha nem látott, a személyreszabhatságot dinamikusan segítő funkciókat mutat be. A Q50 hybrid pedig még tovább erősíti az Infiniti teljesítményközpontú szellemiségét, beírva magát ezzel a rekordok könyvébe.



Dióhéjban:

- A kivitelezésben és a technológiában is teljesen új, prémium design megoldások születtek

- Az első új-generációs Q modell Európában

- 2.2 literes négyhengeres diesel motor 170 lóerővel, 400 Nm nyomatékkal és 115g/km alatti CO2 kibocsátással (becsült adatok*)

- 9 másodperc alatti gyorsulás 0-ról 100km/h -ra és átlagos fogyasztás 4.4 l /100km (64 mérföld/gallon) (becsült adatok*)

- 364 lóerős Q50 3.5 Hybrid verzió, amely 5,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100km/h-ra, 145g/km alatti CO2 kibocsátással (becsült adatok*)

- A dinamikus vezetés élményét fokozza a világelső közvetlen adaptív kormányzási (Direct Adaptive Steering) technológia, amely lehetővé teszi, hogy a vezető maga válassza meg a rásegítés erejét és a kormánymű áttételét

Stressz-csökkentő aktív sávtartó rendszer, amely "mágnesként" tartja az autót az úton

- Kiemelkedően testre szabható digitális környezet: dupla érintő-képernyő (dual-touch) a teljesen intuitív vezérléshez

- Osztályelső tengelytávolság a tágas hátsó terek érdekében

- a NASA által kidolgozott zérógravitációs technológia ihlette deréktámasszal ellátott új, kényelmes ülések

- Ősztől Európa-szerte (országtól függően) megvásárolható

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: