A Genfben bemutatásra kerülő új LEAF-et Nagy-Britanniában, a Nissan sunderlandi gyárában fogják gyártani. Az Európában gyártott, az európai vásárlók igényeinek megfelelően újratervezett autó több mint 100 módosításon ment keresztül, amelyek közül számos a jelenlegi tulajdonosok közvetlen visszajelzéseinek köszönhető. összességében pedig egy olyan autó jött létre, amely tovább tágítja majd az elektromos világ határait.
A töltő áthelyezésével a LEAF hátuljából a motorháztető alá a csomagtartót 40 literrel sikerült megnövelni... ami másképp kifejezve, egy átlagos, repülőgépre felvihető kézipoggyász mérete. A csomagtartó összmérete 370 literre növekedett.
A további fejlesztések között megtalálható az új intelligens kulcs, amely a töltőcsatlakozó fedelét és a kábel rögzítését is vezérli.
Ezek a jelentős fejlesztések részét képezik a három jól ismert felszereltségi szint (Visia, Acenta és Tekna) bevezetésének a LEAF modellpalettájába is, tovább növelve annak vonzerejét. A Visia változat alacsonyabb, belépő árszintet képvisel, míg a Tekna modellek az eredeti modellnél több kiegészítőt tartalmaznak az alapfelszereltség részeként.