A legtöbben a megfelelő szélvédelmet hiányolták, így ugyanis csak bukósisakban volt érdemes beülni, ami sokaknak már túl nagy áldozat volt. Nem ez volt persze az egyetlen baj a típussal: a lényegében használati értéktől mentes gép épp a legutóbbi gazdasági világválság előtt jelent meg, amely hirtelen eltüntette a potenciális vásárlók nagy részét. Most talán valamivel jobb eséllyel indul a négykerekű KTM, amelyre nem csak jó magas szélvédőt szereltek, de minimalista burkolatait is átszabták valamelyest.
Az újdonságok teljes listáját persze még nem ismerjük - talán lesz erősebb és tisztább turbómotor is az eddig használt 240 lóerős Audi turbómotor helyén, bár nem biztos, hogy valóban szükség van rá. Az X-Bow GT névre keresztelt új generáció a Genfi Autószalonon mutatkozik be a jövő héten, így már nem kell sokat várnunk a többi információkra.