Az új 1.6 i-DTEC motorral felszerelt CR-V mellett két tanulmánymodell is helyet kap a márka standján.
Civic kombi koncepcióautó
Határozott vonalakkal lép színre a szériagyártású modell stílusjegyeit hordozó Civic kombi tanulmányautó. Az új karosszériaváltozattal a Civic még népszerűbbé válhat a vásárlók körében.
Honda NSX Concept
Az európai vásárlók a Genfi Autókiállításon találkozhatnak először az NSX következő generációjának előfutárával. A Honda NSX Concept nemcsak a beltér kialakítására vonatkozóan mutatja meg a tervezési irányt, hanem a karosszéria jövőbeni formavilágát is előrevetíti. A kasztni szupersportautóhoz méltóan alacsony és széles, ugyanakkor egyszerű, letisztult, modern felületeinek, valamint szembetűnő részletmegoldásainak köszönhetően rendkívül futurisztikus, illetve high-tech benyomást kelt.
CR-V 1.6i-DTEC
Az Earth Dreams Technology motorcsalád tagjaként megismert 1.6 i-DTEC dízel erőforrás ezentúl a Civic mellett a CR-V-hez is elérhető lesz. A motor elsőkerékhajtással és manuális váltóval társítva kerül a közkedvelt szabadidő-autóba, a teljesítmény és a gazdaságosság tökéletes harmóniáját megteremtve a vásárlók számára.
Az 1.6 i-DTEC dízelmotor kategóriájának legkönnyebb hajtóműve, így a CR-V kiemelkedő motorerővel, remek úttartással és alacsony fenntartási költségekkel járul hozzá a hatékony közlekedéshez. A CR-V 1.6 i-DTEC forgalmazása 2013 őszén kezdődik.
Érdekesség a Civicről
Elsőként a Civicben elérhető 120 lóerőt és 300 newtonméternyi nyomatékot teljesítő 1597 köbcentis dízel errőforrás, ami azt jelenti, hogy a kategória átlaga felett teljesít az új blokk. A Civicben debütál továbbá a szintén vadonatúj hatfokozatú váltó, de még az idén megjelenik a CR-V-ben is, és nyilván az Accordba is mihamarabb beleteszik.
A Honda sajtótájékoztatója március 5-én, 13:15-kor kezdődik a márka standján (standszám: 4250).