A kereskedők új Mazda6 Sedan tesztautójukat egy ünnepélyes rendezvény keretében vették át múlt pénteken. A modell kétféle karosszéria- (Sedan és Sportkombi), és ötféle motorváltozatban érhető el. A belépő dízel 150 lóerős teljesítménye mellett csak 3,9l gázolajat fogyaszt 100km-en, tágasabb és 13 cm-rel hosszabb, de 100kg-mal kevesebbet nyom, mint elődje. A benzinmodell belépőára 6 499 900 Ft, a dízel 7 069 900 Ft-nál kezdődik. A Sedan és a Sportkombi karosszériaváltozat árában nincs különbség.
Az új Mazda6 extravagáns külseje fejlett SKYACTIV technikát takar - viszont az alacsony fogyasztás oltárán nem áldozták fel az élményteli vezetést. A Mazda új zászlóshajója nagyfokú kényelmet biztosít és a vezetőt segítő rendszerek hadát vonultatja fel. Az új Mazda6 három felszereltségi szinten (Emotion, Challenge és Revolution) rendelhető.
Legújabb innovációja az i-ELOOP, egy rendszer, amely a fékezéskor felszabaduló energiát táplálja vissza (akkumulátor helyett) egy kondenzátorba, így tehermentesítve a motort pl. a légkondicionáló kiszolgálásától.
Az új Mazda6-ban kiemelten fontos a kényelem: a nagyobb tengelytávval (2,83 méter) és a rövid karosszéria-túlnyúlásokkal az új modell sokkal nagyobb belső teret kínál - ez nagyobb hátsó lábteret és nagyvonalúan kialakított üléseket tesz lehetővé.
Ãgy a Mazda6-ban a vezető a lényegre koncentrálhat - mégpedig az egyik legsportosabb Mazda vezetésére, melyet a japán márka eddig épített.