DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 1. szerda
Egyéb

A 2013-as Nissan GT-R még keményebb

A Nissan ikonná vált, nagyteljesítményű zászlóshajó-modelljének 2013-as változata tökéletesebb reakciókkal, nagyobb stabilitással és még pontosabb vezethetőséggel érkezett meg Európába.

A Nissan modellkínálatának élén is a legmagasabban helyezkedik el a GT-R az átdolgozott  550 LE-s, 3,8 l-es duplaturbós V6-os motorjával, amely a közepes és felső fordulatszám-tartományban jobb gázreakciót produkál. Módosították a lengéscsillapítókat, a rugókat és az első kereszt-stabilizátort is. Ennek eredménye a nagy sebesség melletti stabilitás és a tapadás-kihasználás javítása, a határozottabb nyomkövetés és a nagyobb vezetési élmény. 

Kazutoshi Mizuno, a GT-R konstruktőre szerint az autó az éles, mért körben 0,5 másodpercet vesztett a pályán haladó többi autó általi akadályoztatás miatt, s ezzel arra utalt, hogy a 2013-as GT-R 7 perc 18,6 másodperces köridőre képes.  Ehhez képest a 2012-es GT-R körideje 7 perc 21 másodperc volt. 

A Nissan GT-R semmi máshoz nem hasonlítható négykerékhajtású szuper-sportcoupé, melynek megszakítatlan családfája négy évtizedre nyúlik vissza. 

Mostantól már megrendelhető a Nissan GT-R 2013-as modellévű változata. 

Részletes információk a GT-R műszaki továbbfejlesztéséről részletesen: 

Motor

- A turbótöltő megkerülő vezetékébe beépített új nyomáshatároló szelep megakadályozza a befecskendezési nyomás gyors csökkenését, így szintén segíti a gyors gázreakció fennmaradását.

Alváz, futómű   

- Az első kerékfelfüggesztésben új futómű-beállító csavarokat alkalmaztak a pontosabb beállítás és a kanyarodás közbeni stabilitás növelése érdekében.  

Karosszéria

A Nissan 370Z 2013-as modellévű változata:

Átformálták az első lökhárítót is, amelybe most bekerültek az első kerékjáratok előtt vastag vízszintes csíkot képező LED-es nappali menetlámpák is. Ez még hatásosabb fénnyel jeleníti meg a felfrissített modellt és javítja a láthatóságát is. 

//$(document).ready(function(){ $("#post_text p:has(img)").addClass("nomargin"); }); $(document).ready(function(){ $("#post_text p:has(iframe)").addClass("nomargin"); }); // 20150310 //$("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').css( "cssText", "line-height:0!important; margin-bottom:0;" ); $("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').addClass( "imgtext" ); //$("#post_text .post-img-title").css( "cssText", "margin-bottom:0px;" ); $("#post_text .post-img-title").addClass( "imgtext_m0" ); //$("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').css( "cssText", "margin-top:10px;" ); $("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').addClass( "imgtext_mt10" );

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
© 2024 Formula.hu - Minden jog fenntartva!  |  Fejlesztette: insource.hu