A franciák a tavalyi Párizsi Autószalonon mutatták meg először az apró SUV tanulmányát. A szembetűnően jól kidolgozott, szinte már szériaérettnek tűnő autó előtt sokan értetlenül álltak, hiszen addig csak a PSA csoport nehézségeiről lehetett hallani, így meglepő volt a kínálat hirtelen bővítése. A most látható, sorozatgyártásra kész változat megjelenésében nagyon közel van a korábban látott koncepcióhoz, így a paraméterei sem térnek el attól; a 2008 várhatóan 4,14 méter hosszú, és 1,74 méter széles lesz. Mindössze visszafogottabb, mondhatni, kevésbé futurisztikus a Párizsban látottnál, de ez egy kiállításra szánt tanulmány és egy forgalomba küldött szériaautó között nem szokatlan különbség.
A tanulmány esetén még a PSA új, 1,2 literes háromhengeres turbómotorjáról volt szó, de most egy 154 lóerős, 1,6 literes, turbós benzinesről hallani. A 2008-as gyártását Franciaországban, a Mulhouse-i üzemben kezdik, majd a kínai Vuhanban, később pedig a brazíliai Porto Realban is termelnek belőle. A modell hivatalos premierje márciusban, a Genfi Autószalonon lesz, az értékesítés pedig várhatóan nem sokkal utána indul.