Nagy Dániel mindössze 13 éves volt, amikor először versenyzett – a többi magyar élvonalbeli túraautóshoz hasonlóan ő is Suzukival kezdte, és a két színvonalas magyar rendezésű bajnokságban edződött, melyekben egyaránt eljutott a bajnoki címig: a Suzuki Swift Kupát (mai Swift Cup Europe) 2013-ban, majd az RCM Cupot (most Hankook Racer Cup) 2015-ben nyerte meg.
Utóbbi esztendőben történt meg a bemutatkozás egy nagy, nemzetközi sorozatban, méghozzá olyan eredménnyel, amelyre szakmai körökben felkapták a fejüket: a Zengő Motorsport SEAT-jával kiváló harmadik helyet szerzett a TCR osztrák fordulójának időmérőjén, a futamokon azonban nem ért célba.
Még mindig csak 17 éves volt, mikor a Michelisz Norbert távozása után átalakuló, voksát magyar tehetségek mellett letevő Zengő WTCC-s versenyzőjének nevezte meg 2016-ra Ficza Ferenc mellett. A hiányzó motor miatt azonban sokáig csak nézőként követte a versenyeket: végül Portugáliában, a nehéz utcai pályán debütált a sorozatban a zöld-fekete Honda Civickel.
2017-ben is maradt a Zengő Motorsport versenyzője, és immár eredmények is érkeztek: Marokkóban leggyorsabb kört teljesített, Monzában 10. pozícióval első pontját szerezte, Kínában pedig 8. helyet ért el – ezt azonban utólag elvették, mivel minden Hondát kizártak a versenyről. Dani, akinek bátyja, Nagy Viktor világbajnok vízilabdakapus, erőfeszítései elismeréseként ebben az évben először került be a TOP50 magyar autóversenyző rangsorának legjobb tíz helyezettje közé.
Pályafutása mérföldkövei:
2011: Első autóverseny
2013: Bajnok, Suzuki Swift Kupa
2015: Bajnok, RCM Cup
2016: Bemutatkozás a WTCC-ben
2017: WTCC-pontszerzés
TOP50 eredmények:
2015: 18. hely
2016: 18. hely
2017: 8. hely