DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap
Egyéb

Villanymotor és összkerék-hajtás nélkül

A villanymotornak és az ezzel párosuló összkerék-hajtásnak mennie kellett, ám a 3.5 literes V6-os biturbó motor megmarad Az Acura NSX GT+ versenyautóban.

acuransxgt3b



Japánban és Észak-Amerikában, közös erővel fejlesztik az Acura NSX GT3 versenyváltozatát, mely a homologizáció után az amerikai GT3 bajnokság 2017-es futamain áll rajthoz. Az NSX GT3-ból kikerült a villanymotor, viszont maradt a 3.5 literes, duplaturbós V6-os motor, hatfokozatú szekvenciális váltóval és hátsókerék-hajtással párosítva. Nyilvánvalóan a versenygép karosszériáját is az előírásokhoz alakítják, illetve aerodinamikailag is optimalizálják. A motor hűtéséről például nagyobb légbeömlő-nyílások gondoskodnak, hatalmas hátsó szárny gondoskodik a megfelelő leszorító erőről, s így tovább. Az Acura NSX GT3 jövőre debütál a sorozatban.

acuransxgt3

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: