Mondjuk az az igazság, hogy a BMW X5M gyárilag sem éppen lassú jármű. A 20 colos felniken gördülő bajor óriás 4,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, s akár 280 km/h-val is képes repeszteni, ha feloldják a korlátozó elektronikát. S a 4.4 literes, duplaturbós V8-as mellé nagy teljesítményű fékrendszer, elektronikusan vezérelt és állítható futómű, xDrive intelligens összkerék-hajtás és nyolcsebességes M Speptronic automata (Drivelogic-kal) jár.
A Mcchip-DKR nem is nagyon változtat ezen az alapkonfiguráción, viszont a motor vezérlőelektronikájára ráengedi a saját szakember-gárdáját. Akik aztán 4-6 óra munkával felszabadítják az aggregátban lévő rejtett erőtartalékot, s máris 628 lóerőt és 864 Nm-t kínál a szerencsés vagy éppen őrült pilótának. A menetteljesítményekről diszkréten hallgat a műhely, de nekünk van fantáziánk.