Steward
Varga Ákos
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. február 22. szombat
Retro

F1-Archív: Schumacher 1000 fontos órát ajándékoz minden ferrarisnak

Bernie Ecclestone a visszatérő hétszeresre teszi pénzét, Montezemolo szerint Alonso kitölti 2016-ig tartó Ferrari-szerződését, Schumacher drága karácsonyi ajándékkal lepte meg a csapattagokat: ilyen F1-es híreket olvashattunk december 24-én.

2018: A Red Bulltól év végén távozó Daniel Ricciardo úgy véli, értelmetlen összehasonlítani idei teljesítményét csapattársával, Max Verstappennel szemben, hiszen ő sokkal több műszaki hibával küzdött a szezon során, mint holland csapattársa.

2017: "Az új aerodinamikai szabályok érkezésével a Mercedes azt célozta meg, hogy a 2017-es autó nagyjából "90%-os" legyen" - mondta John Owen, a az Ezüst Nyilak főtervezője az év végén. Nos, így utolag örülhetünk neki, hogy nem a 100-at célozták meg...

2016: A 2015-ös előszezon és szezonkezdet felért a pusztulással a Renault számára, nyilatkozta a motorrészleg főnöke, Remi Taffin. Az előző évi erőforrás jelentős fejlesztései csúnyán félrecsúsztak, emellett a gyártó jövőjét is bizonytalanság övezte. Emiatt a Renault egy év hátrányba került az ellenfelekhez képest.

2015: Úgy tűnik, Pascal Wehrlein mégsem lehet a Manor versenyzője: Toto Wolff elmondása szerint a 4 millió euró, amennyit a Mercedes fizetne a csapatnak a DTM-bajnok üléséért, messze nem elég. Sajtóhírek szerint Rio Haryanto 10 millióért kap helyet a Manortól.



2014: Korábbi Ferrari-elnök válaszolt a jelenlegi elnök kritikájára: Luca di Montezemolo „indokolatlan és alaptalan vádaknak” nevezte Sergio Marchionne kijelentését, hogy a Scuderia az elmúlt években elkövetett vezetői hibákat nyögi.

2013: Luca di Montezemolo nem tulajdonít nagy jelentőséget a beszámolóknak, melyek szerint Fernando Alonso kapcsolata megromlott a Ferrarival, és más csapatok vetettek szemet rá. Az olasz szerint első számú pilótája ki fogja tölteni 2016 végén lejáró szerződését.

2011: A Mercedes GP által gyűjtött adatok szerint Michael Schumacher teljesítette a legtöbb előzést a szezon során, 116-ot. Sebastien Buemi a Toro Rossóval 114-et, Kamui Kobayashi a Sauberrel 99-et előzött. Az adatbázis 1486 előzést dokumentált (beleértve az első köröket is), az újonnan bevezetett DRS-nek pedig a pozíciócserék 45 %-át tulajdonította.

2009: Bernie Ecclestone fantasztikusnak tartja Michael Schumacher 2010-es visszatérését a Mercedesszel. „Felejtsük el a futamgyőzelmeket, én arra fogadok, hogy megnyeri a világbajnokságot” – jósolta az F1 ura.

2008: Michael Schumacherről beszélt a Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali: a hétszeres világbajnoknak még egy évre szól szerződése F1-es tanácsadóként és az utcai részleghez. A szezon során le kell ülniük, hogy folytatásról beszéljenek.

2006: A Bridgestone új, keményebb abroncsai gondokat okoznak a fékezésnél: Giancarlo Fisichella és Felipe Massa a teszteken azt tapasztalta, hogy a megszokottnál jóval előbb a pedálra kell lépni. Az olasz szerint talán a fékek felépítésén is változtatni kellene.

2005: Az Európai Unió egészségügyi illetékesei figyelmeztették a Formula-1-es nagydíjat rendező országokat: nem hozhatnak olyan jogszabályt, amely a versenyeket felmenti az EU általános dohányreklámozási tilalma alól. A hírek szerint Spanyolország és Magyarország törte a fejét kibúvón.

2004: A BMW mindeddig csak gyári alakulatát, a Williamst látta el motorokkal, Mario Theissen szerint azonban nem kizárt, hogy a jövőben ügyfélcsapattal társulnak. A hírek szerint a Red Bull érdeklődik termékük iránt.

2002: Még nyilvánvalóbb bajban a Ferrarit tulajdonló Fiat: a Moody’s leminősítette a 15 milliárd dollár tartozást felhalmozó céget.

2000: Michael Schumacher karácsonyi ajándékaként 1000 fontot érő karórával lepte meg a Ferrari összes csapattagját.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?