összesen 7318 utcai sportautót értékesített az olasz gyártó 2012-ben. Ez 4,5 százalékkal jobb, mint 2011-ben. Az összprofit elérte a 2 milliárd 433 millió eurós nagyságot. Ez 8 százalékkal volt magasabb, mint 2011-ben. A gyár jelentős befektetéseket hajtott végre az elmúlt 12 hónapban, melyek nagy része a Kutatás és Fejlesztés részleget érintette. Erre 324,3 millió eurót költöttek, természetesen mind saját erőből.
"Mindannyian nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen remek évet zárhattunk, annak ellenére is, hogy Európa sok nemzetében nem éppen a legkedvezőbb gazdasági viszonyok uralkodnak. Olaszországban sem. Ezért a dicséret jár a Ferrari minden egyes dolgozójának, és természetesen a köszönet is. A márka erős, összetett és fejlődőképes. Világszerte jelen vagyunk" - fogalmazott Montezemolo.
A Ferrari rekord eladást produkált az Egyesült Ãllamokban, Nagy-Britanniában és Svájcban. Németországban konstans teljesítményt nyújtottak és továbbra is a legerősebb piacot jelentik a márka számára. Olaszországban ugyanakkor csökkentek az eladások, bár egy olyan országban, ahol 60 százalékkal visszaesett az eladási ráta, ez nem csoda, ahhoz képest örvendetes az is, hogy csak 46 százalékkal kevesebb sportautót tudtak értékesíteni. összesen 318 autót adott el otthon a Ferrari.
A Közel-Keleten és Afrikában pozitív mutatók jellemzőek. Sokat erősít a márkán, hogy szerződést kötöttek az első kínai szponzorral, a Weichai Powerrel, továbbá megerősítették együttműködésüket a Hublottal (svájci óra), Kaspersky Labbal (vírusellenőrző elektronika) és a TNT-vel (energiaital).