Steward
Admin
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2022. január 23. vasárnap
Retro

F1-Archív: Alonso a harmadik címet akarja

A spanyol pilóta nem vonulna vissza a harmadik világbajnoki címe előtt, David Coulthard elképesztőnek tartja a Williams autóját és újabb partnere lett a Michelinnek. Ezek voltak november 28-a hírei.

2020: Sértőnek és megalázónak tartja a motorkiegyenlítésre vonatkozó ötletet Toto Wolff. A Mercedes csapatfőnöke teljesen elhatárolódik attól, hogy a fejlesztések befagyasztása előtt egy szintre hozzák az erőforrásokat.

2019: Max Verstappen világbajnok akar lenni. A holland pilóta ezt a Brazil Nagydíjon aratott győzelme után nyomatékosította, úgy fogalmazott, hogy kezd elege lenni abból, hogy csak egy-egy győzelem jut neki minden évben.

2018: Kritizálta a Formula-1-et a sorozat sportszakmai igazgatója. Ross Brawn úgy véli, a kettészakadt mezőny a sportág jelenlegi legnagyobb problémája, ezért ennek megoldásán áll vagy bukik a száguldó cirkusz jövője.

2017: Egyre nagyobb az esélye annak, hogy csatlakozik az F1-hez az Aston Martin. A Red Bull partnereként már most is jelenlévő legendás brit cég első embere szerint előfordulhat, hogy 2021-től motorszállítóként is csatlakozzanak a száguldó cirkusz mezőnyéhez.

2016: A korábbi F1-es pilóta Gerhard Berger nyíltan kritizálta a Ferrari alakulatát. Az osztrák szerint a maranellóiak legnagyobb gondja jelenleg, hogy nem rendelkeznek olyan minőségi vezetővel, mint a Mercedesnél Toto Wolff, vagy a Red Bull esetében Christian Horner.

2015: A motortól függ a következő év a Red Bull számára Daniel Ricciardo szerint. Az ausztrálok népszerű Formula-1-es pilótája szerint az erőforrás 2016-ban is kulcskérdés lesz azok után, hogy idén mennyit szenvedtek vele.

2014: A Star Warshoz hasonlította a Williams versenygépét David Coulthard. A skótok korábbi F1-es pilótája Silverstone-ban kapott lehetőséget arra, hogy kipróbálja a 2014-es konstrukciót, ahol a jelenlegi televíziós szakértő szerint olyan élményt élt át, mintha a Csillagok Háborújában lett volna.



2013: Továbbra is nagy céljai vannak Esteban Gutierreznek. A mexikói pilóta ebben a szezonban a legjobb újonc lett és úgy érzi meg tudta mutatni saját sebességét, ám a jövője továbbra is bizonytalan. Gutierrez azonban úgy érzi, bebizonyította, helyet érdemel a Formula-1-ben.

2012: Viccesnek gondolja Sebastian Vettel, ahogyan bohócot csinált a kritikusaiból a szezon végén. A német pilóta úgy gondolja, megmutatta, hogy a mezőny végéről is fel tud zárkózni az élmezőnyhöz, és nem csak az élről indulva tud sikeres lenni.

2011: Valószínűleg a következő szezonban is Jenson Button és Lewis Hamilton fog versenyezni a McLaren csapatánál. A 2009-es világbajnok már aláírta a folytatásról szóló szerződést, honfitársa viszont még nem rendelkezik újabb kontraktussal, ám mindkét fél részéről megvan a hajlandóság.

2010: A háromszoros világbajnok Sir Jackie Stewart szerint a hétszeres világbajnok Michael Schumacher hibát követett el a visszatérésével. A legendás skót úgy gondolja, ha csak nem nyeri meg a német pilóta a világbajnokságot, akkor feleslegesen tért vissza a mezőnybe.

2009: Visszatér a Kanadai Nagydíj a következő idényben. A hivatalos bejelentés szerint a házigazda Montreal városának illetékesei az erről szóló szerződést Bernie Ecclestone-nal írták alá. Ezzel egy több hónapos tárgyalássorozatnak értek a végére, így a következő öt évben visszatér az F1 Kanadába.

2008: Fernando Alonso semmiképpen nem szeretne kétszeres világbajnokként távozni az F1-ből. A Renault spanyol pilótája úgy érzi, szinte biztos, hogy addig nem hagyja el a sportágat,amíg meg nem szerezte a harmadik bajnoki címét.

2007: Ralf Schumacher és Giancarlo Fisichella is az utolsó esélyüket ragadhatják meg arra, hogy a Formula-1-ben maradjanak. A tapasztalt német és olasz pilóta a Force India csapatánál kapnak tesztlehetőséget az év végén Jerezben.

2006: Nem érzi úgy Kimi Raikkönen, hogy plusz teher lenne rajta a következő évet illetően. A finn pilóta 2007-től már a Ferrari pilótája lesz, ahol a legendás Michael Schumacher helyére érkezik. A jégember szerint még semmit sem bizonyított az olaszoknál, így korai lenne jósolni a jövőre nézve.

2005: A Michelin abroncsait fogja használni a következő szezonban a Scuderia Toro Rosso csapata. A Minardi örökébe lépő alakulat így ugyanazt a gumit fogja használni, amit a testvércsapatuk, miután a Red Bull is a francia gyártóval áll szerződésben.

2004: A Red Bull pilótája lehet David Coulthard. Az energiaital gyártó cég 2005-től átveszi a Jaguár helyét a rajtrácson és a hírek szerint elképzelhető, hogy a tulajdonos, Dietrich Mateschitz a tapasztalt skót pilótát szerződteti az egyik sajátnevelésű tehetségük mellé.

2003: A McLaren alkalmazásában marad a következő szezonra Alexander Wurz. Az osztrák versenyzőről több forrás is azt híresztelte, hogy a Jaguar istállójánál köthet ki, végül a wokingiak megerősítették, hogy Wurz továbbra is a csapat tesztpilótája marad.

2002: Bár sok kritika érte a következő szezonban érkező szabályokat, az FIA elnöke Max Mosley igyekezett leszögezni, hogy azok nem fogják egyik csapatot sem jobban érinteni, mint a másikat. Többek között a pontkiosztás és a kvalifikációs rendszer is változik az F1-ben.  

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: