Steward
Admin
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2021. április 20. kedd
Retro

F1-Archív: Alonso három napot töltött kórházban

Schumacher válaszolt riválisainak, Paddy Lowe a Mercedeshez pártolt, Kobayashi már a teszten beszólt új csapatának, Oconnak kényszerítenie kellett magát az evésre: ilyen F1-es híreket olvashattunk február 25-én 2000 óta.

2019: Toto Wolff szerint a téli teszten látott teljesítmények alapján "bárki" veszélyes lehet a Mercedesre. A Toro Rossót hihetetlennek, az Alfa Romeót nagyon jónak nevezte, a Renault-val kapcsolatban pedig kiemelte, több napon az övék volt a leggyorsabb autó, így a középmezőny tagjai meglepetéseket okozhatnak.

2018: A Robert Kubica elől Williams versenyülését megszerző Szergej Szirotkin leszögezte, a lengyelt remek embernek tartja, tiszteli őt, „de nem azért vagyunk itt, hogy rendes gyerekek legyünk, akik előre engedik egymást.”

2017: Esteban Ocon megszenvedte a téli fizikai felkészülést: 5 kilogrammot kellett magára szednie, mivel az új generációs versenygépek nagyobb erőnlétet igényelnek, testalkatából adódóan azonban ez nem volt könnyű. Hetente 9 órát kardiózott, 10 órát töltött konditeremben, és kényszerítenie kellett magát, hogy annyit egyen, amennyit proteingazdag étrendje előírt.

2016: James Key technikai igazgatónak kellett tisztáznia, tulajdonképpen milyen autóval is tesztel a Toro Rosso. Carlos Sainz ugyanis azt állította, a tavalyi versenygépet hozták a tesztre néhány idei alkatrésszel. Key ezt megcáfolta: az STR11-et tesztelik, csupán két előző évből áthozott elemmel.

2015: Fernando Alonsót három nappal teszten elszenvedett balesete után kiengedték a barcelonai kórházból. Továbbra sem hozták nyilvánosságra, a spanyolt milyen sérülés miatt tartották bent, a McLaren azonban még a nap folyamán bejelentette, hogy az utolsó téli teszten Kevin Magnussen helyettesíti.



2014: Kamui Kobayashi két szezon előtti teszt alapján azt a konklúziót vonta le, hogy F1-es Caterham versenygépe lassabb, mint egy GP2-es autó.

2013: Az F1 egyik legelismertebb technikai guruja, Paddy Lowe bejelenti, hogy év közben, amint lejár a szerződése, elhagyja a McLarent, és a Mercedeshez igazol. 

2012: Kamui Kobayashi nem tulajdonít neki túl nagy jelentőséget, hogy az előző napi barcelonai tesztet az élen zárta a Sauberrel, és degradálja saját maga és csapata az évben várható teljesítményét.

2011: A Williams akkori elnöke, Adam Parr meggyőződéssel vallja, hogy az intelligencia és a képzelőerő lesz az, amely visszaröpíti csapatát az F1 élmezőnyébe. 

2010: Mark Webber és a Red Bull majd’ egy másodperccel a mezőny előtt a kollektív barcelonai teszt első napján. Az ausztrál szerint ez csak a kezdet.

 

2009: A Force India egy „zártkapus” silverstone-i shakedown keretében járatta be új, VJM02-es kódjelű versenygépét. 

2008: Lewis Hamilton (McLaren) Kimi Raikkönen (Ferrari) és Michael Schumacher (Ferrari) előtt az élen a barcelonai kollektív teszt első napján. 

2005: Michael Schumacher válasza riválisainak: „Elég volt a dumából, bizonyítsatok!” Az akkor már hétszeres világbajnok Jenson Button egy korábbi nyilatkozatára reagált így, melyben a brit kifejtette azon vágyát, mennyire ideje lenne már, hogy egyszer a pódium tetejéről nézzen le németre, és mennyire vágyik erre. 

 

2004: Michael Schumacher pályacsúcsot dönt Imolában a harmadik tesztnapon.

2003: Silverstone-ban Kimi Raikkönen (McLaren), Imolában Jacques Villeneuve (BAR-Honda), Jerezben Michael Schumacher (Ferrari) a leggyorsabb a tesztnapon. 

2002: Jarno Trulli ekkor még első F1-es nagydíjgyőzelmét üldözi, de a szezon előtt rendkívül bizakodó saját esélyeit illetően, és nagyon hisz új csapatában, a Renault-ban, és a bennük rejlő potenciálban.

2001: Jenson Button kijelenti, hogy azért van itt az F1-ben, hogy egy nap ő legyen a legjobb pilóta a világon. 

2000: Kettős Jaguar-elsőség a jerezi teszt harmadik napján, Eddie Irvine és Johnny Herbert mögött Giancarlo Fisichella végzett a Benettonnal.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?