Steward
Vaszilykó Péter
2020. február 21. péntek

Bár már eddig is sejteni lehetett, Valentin-napi posztjából teljesen egyértelművé vált, hogy a Mercedes finn F1-es pilótája az ausztrál kerékpárossal, Tiffany Cromwell-lel alkot egy párt.

Nagy megtiszteltetésben volt része az Alfa Romeo versenyzőjének, Antonio Giovinazzinak, aki csapatának autóbemutatója előtt egy másik nagy eseménnyel, a pápával való találkozással kezdte a szezont.

16 év után először teszi tiszteletét az Egyesült Államok mindenkori elnöke, esetünkben Donald Trump, a NASCAR daytonai szezonnyitóján. Ezzel komoly óvintézkedések is járnak a versenyen.

A Mercedes F1-es pilótája szerint a siker hajszolása közben szem elől tévesztették azt, ami a legfontosabb: a családot és az ő kapcsolatukat. Most viszont szerencsére már más a helyzet.

Négy jelöléséből kettőt díjra is váltott a Ford és a Ferrari 1966-os Le Mans-i összecsapását feldolgozó film: a legjobb hangvágás és a legjobb vágás kategóriában díjazták James Mangold alkotását.

Árverésre bocsátják azt a tizenkét hengeres motorral szerelt Ferrarit, amit Michael Schumacher első ízben vezethetett tesztelésen. Ez az utolsó olyan F1-es autó, amely V12-es motorral szerepelt.

Mathias Lauda számára még mindig hihetetlen, hogy édesapja a sport egyik hőse lett. A háromszoros világbajnok nyolc hónapja elhunyt, fia ekkor kezdett új fejezetet az életében.

Button nagyon nagy tévúton jár, Webber nem jól ül a Red Bullban, Massa első körei a Ferrarinál - február 21-ei F1-es hírek az elmúlt két évtizedből.

2008. február 21-én ezt találta nyilatkozni az Autosport magazinnak, beismerve, hogy esze ágában nem volt tovább folytatni F1-es pályafutását, és csak azért mondta ezt korábban, hogy békén hagyják.

Igen, ilyen ígéret is elhangzott az F1-ben az előző évtizedben: egy éven belül sebességkorlátozással akarták kiváltani a sárga zászlókat, két éven belül pedig a biztonsági autót. Semmi sem lett belőle.

A brazil legenda 1990-ben visszavágott Suzukában, és ütközés után hódította meg másodszor is az F1 trónját - az FIA későbbi elnöke szerint azonban elődei helytelenül jártak el vele szemben.

Nem emlékszünk sok nagy hibára a világbajnoktól az előző szezont illetően, de azért az F1 2019-ben csak sikerült újraalkotni azokat, amiket mégis elkövetett.

Az SAP szakértői a vállalati, üzleti, társadalmi működés modelljeinek szintjén mutatkozó láthatatlan, de annál nagyobb horderejű változásokra fókuszáltak, amelyeket a technológia inspirál.

Általános megdöbbenésre Juan Pablo Montoya, korábbi Formula-1-es pilóta elindult egy szimulátoros versenyen, ami pedig még meghökkentőbb, hogy meg is nyerte azt a kolumbiai.

A tavalyi Német Nagydíj az év versenye volt, melyet virtuálisan és kissé humorosan újraalkotott az egyik legnépszerűbb F1-es youtuber, Untasfasfled.


Olvastad már?