Steward
Szikora Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2022. október 6. csütörtök
Autó

Bemutatták a vadonatúj Mazda3-at

Leleplezték Los Angeles-ben a vadonatúj Mazda3-at. A teljesen áttervezett globális modell jövőre lép piacra – Észak-Amerikában elsőként – 2019 első hónapjaiban.

Az új Mazda3 a japán esztétikum lényegét testesíti meg a KODO továbbfeljesztett formájában. A megjelenése letisztult, egyszerű, egy vonallal megrajzolható forma, élek nélküli felületváltással, mely életet visz a megjelenésbe, és visszaveri a karosszériára eső fényt. Ennek eredményeként az autó több vitalitást tükröz, mint a korábbi KODO modellek. Bár ugyanúgy Mazda3-nak hívják, a hatchback és sedan modell két különböző személyiséget hordoz – míg a hatchback dinamikus és szenvedélyes, a sedan kifinomult és elegáns.

SDN_HB_1



Az új Mazda3 új SKYACTIV-járműfelépítéssel rendelkezik, melynek köszönhetően a vezető és az utasok természetes egyensúlyban utazhatnak. A hajtáslánc választékban megtalálható a SKYACTIV-G, a SKYACTIV-D, és az egyedülálló SKYACTIV-X motor is, mindegyik kellő visszajelzést, és a teljes kontroll érzését nyújtja minden közlekedési helyzetben.

A Mazda emberközpontú dizájnfilozófiájának megfelelően a vezető úgy érzi, mintha autója saját testének kiterjesztése lenne, így a gyorsítás, fordulás és fékezés teljesen természetesnek érződik.

A Mazda3 2003-as megjelenése óta a márka több, mint 6 millió darabot értékesített világszerte. A Mazda3 egy stratégiai, globális modell, mely nagyban hozzájárult a vállalat növekedéséhez mind márka, mind üzleti szempontból – közvetítette a Mazda híres vezetési élményét a legkülönbözőbb piacokon, és a gyártás főszereplője volt több kulcsfontosságú üzemben is.

„A vadonatúj Mazda3 leleplezése egy új korszak beköszöntét fémjelzi a Mazda életében” – mondta Akira Marumoto, a Mazda Corporation reprezentatív elnök-vezérigazgatója. „A Mazdák következő generációja meghatározó lesz a tulajdonosok számára. Termékeinkkel tovább emeljük a márka értékét, és erősíteni kívánjuk a kapcsolatot vásárlóinkkal világszerte.”

A 2018-as Los Angeles-i Autószalon 2018. november 30 és december 9. között áll nyitva a nagyközönség számára. A Mazda az első sajtónapon, 2018. november 28-án, helyi idő szerint szerdán 15:25-kor tartja sajtótájékoztatóját.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: