DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök
Egyéb

Nem mindennapi módon kezelik a visszahívást a Bugattinál

Ha egy autógyártó típushibát fedez fel egyik modelljében, jöhet a végeláthatatlan várakozás a márkaszervizekben. Ismerős, igaz? Neked lehet, a Bugatti-tulajdonosoknak viszont annál kevésbé.

A német, olasz és francia gyökerekkel rendelkező márka nemrég jelentette be, hogy visszahívja a Chrion összes eddig gyártott példányát, mert felfedezték, hogy az üléstámla döntésére szolgáló mechanika típushibától szenved. Egészen pontosan 47 modellről van szó, ám ha valaki azt gondolná, hogy tulajdonosaiknak kell fáradozniuk azért, hogy a műhelyekben kijavítsák a szóban forgó problémát, téved.

Nem ezért fizettek ugyanis egyenként 310 millió forintnak megfelelő összeget az autókért.



A Bugatti természetesen maga keresi fel ügyfeleit, előbb levélben, majd telefonon, afféle időpont-egyeztetés gyanánt, és ha mindez megvan, a gyártó minden modellért külön kamiont küld, hogy a Chironok a lehető legbiztonságosabb módon érkezzenek meg a legközelebbi szervízbe, ülésállításra. A cég őket egyszerűen csak „repülő doktoroknak” hívja, akik természetesen egész héten, a nap 24 órájában kiszállhatnak ügyfeleikhez, ha azok úgy kívánják.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: