DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök
Rali

Szenzációs verseny következik Miskolcon

A Credobus Eger Ralin megszerezte első négy abszolút bajnoki pontját Lovász Pál és Kürti Tamás. Az i20-as, R5-ös Hyndai-al a kettős a tizennegyedik helyen zárta a Heves megyei szezonnyitót.

Lovászék számára vegyes volt a nyitó hétvége. Voltak olyan pillanatok, amikor hozták a maguk álltal felállított szintet, de néhány szakaszt elrontottak, sőt az elején a gumiválasztásba sem találtak bele. Ezek a tényezők pedig súlyos másodperceket jelentettek, így végül nem tudtak beférkőzni a legjobb tíz közé.

Lovasz



- Tovább megyünk az utunkon, apró lépésekkel haladunk előre. Egerben nagyon hullámzó volt a teljesítményünk, nem tudtuk azt a kiegyensúlyozott formát hozni, ami kellene egy kiugró sikerhez – fogalmazott Lovász Pál. – Az első napon belülről is éreztem, hogy több van benne, ezután pedig elgumiztam magam. Másnap igyekeztem a rossz emlékeket elfelejteni, és csak előre tekinteni. Ekkor már nagyon élveztem a száguldást, különösen a borsodnádasdi pálya tetszett. Azon a szerpentinen szenzációs érzés volt autózni. Összességében nem volt rossz az egri hétvége, de fontos tanúság, hogy ennyi hiba nem fér bele, ha előrébb szeretnénk magunkat látni az abszolút értékelésben.

Lassan eljön az idő, Lovászék is javíthatnak, hiszen közeleg az újabb megmérettetés. A bajnokság második versenyhétvégéjét szintén aszfaltos pályákon rendezik meg. A Hell 24. Miskolc Rallye stílusában eltérő lesz az egrihez képest.

- Az első versenyen sokat mentünk leszabályzáson, végsebesség környékén, ezúttal erre nem lesz lehetőségünk – folytatta Lovász Pál. – Miskolcon azonban rendesen csavargatjuk majd a kormányt. Különösen a Bükkben, remek, klasszikus pályák várnak ránk, ahol jobban kijön a „sofőrök” közötti különbség. Nagyon várom már az újabb futamot, Miskolcon természetesen szeretnénk előrébb végezni, mint Egerben. A technika adott hozzá, nekem kell gyorsulni, felvenni azt a tempót, amit az élmezőny diktál. A bokros munkahelyi elfoglaltság ellenére igyekszünk a lehető legtöbb időt a versenyzésre fordítani. Pontosan fel kell írni a pályákat, hiszen a gyorsok között olyat is találunk, amelyen még nem versenyeztem. A gyakrabban használt pályákat is meg kell tisztelni, és kellő komolysággal felkészülni belőlük, hiszen mindig tartogathatnak meglepetéseket.  

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: