DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök
Rali

Szorosan kell fogni azt a gyeplőt Jánosánál

A Veszprém Ralin Brunekker Árpi ül ismét János Ákos mellé, akinek szüksége van még két kupára, mert most furcsán néz ki a szekrénye.

Jánosa Ákos idén Rubót és Árpit váltogatja murván és aszfalton. A Veszprém Ralin Brunekker Árpi ül ismét Ákos mellé, akinek szüksége van még két kupára, mert most furcsán néz ki a szekrénye. Ákos hiányolja a lőtéri szakaszt, de abban egyetértenek, hogy ismét benne kell lenniük az első ötben.

„Voltam egy picit tesztelni, de csak vagy tíz kilométert mentem. Állítottunk a kocsi magasságán. Arra volt jó, hogy újra beülhettem a verseny előtt, megmozgattam magam és a verdát. Próbáltam aszfaltról visszaállni murvára, de amúgy minden beállítás nagyjából maradt a régi. Nagyon szeretem a veszprémi versenyt, de kicsit csalódott vagyok mert kivették a lőtéri szakaszt, pedig én azt kedveltem a legjobban. Jó a többi gyors is, nem erről van szó, de ha Veszprém Rali, akkor Lőtér. Az adta a verseny sava-borsát, a nagy kövekkel, hogy hogyan tudsz haladni, mennyit improvizálsz éppen. Így kicsit olyan Szombathely minőségűek lesznek a pályák. Nem autógyilkos futam, inkább olyan autóbarát.  Mentem már mindegyiken, de azért azt tudni kell, hogy ezen a Vigántpetenden nem úgy versenyeztem még, ahogy menni kell majd most. Remélem a három évvel ezelőtti önmagamhoz képest gyorsultam. Ennyiből lesz másabb. Nem fogom mindenki idejét nézni, vagyis próbálok majd erre törekedni. A jelenlegi pontállást kell szem előtt tartani, ahol harmadik helyen állunk, de mi még nem mínuszoltunk. Fogni kell azt a bizonyos gyeplőt, versenyt nullázni nem szabad, és ismét benne kell lenni az első ötben. Ezt tűztem ki célul, ezt kell megvalósítanom” – mondta Ákos határozottan.

Jánosa



„Két kupát be kell húznunk mindenféleképpen. Azt is megmondom miért. Pont ennyi hely van jelenleg a szekrényben. A veszprémi serlegeknek van fenntartva, úgyhogy ők remélem jönnek velünk szépen haza – mondja Árpi nevetve. A szombathelyi futamon ültem Ákos mellett, egy ugyanolyan eredménnyel meg is leszek elégedve. Imádom a veszprémi gyorsokat, és tavaly jó volt esőben és sárban autózni. Idén valószínűleg csak porra számíthatunk, de én nem bánnám, ha leszakadna az ég most is, párásodna az üveg, sáros lenne a cipőm, és csapódna sár a lehúzott üveg miatt az itinerrre. Jó emlékek ezek, szeretem ezt a murvás versenyt. Az eredmények szerint harmadik helyen állunk a bajnokságban. Ezt meg kell tartani, de az sem baj, ha előrébb lépünk egyet. Persze, ha megnézzük a mezőnyt, a jelenlegi felállásnak is lehet örülni. A lényeg a lényeg, jöhet az eső, jöhet a csapatás, és jöhet az a két kupa haza apuhoz – viccelődik tovább Árpi, de persze minden viccnek a fele igaz…vagy jelen esetben az egész.  

Reklámpartnereink: 

Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. - BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépberendezések; Lakandi Bt. – Építőipar és Ingatlanforgalmazás;

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: