DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 25. csütörtök
Rali

Sajtós: Próbálunk tisztességesen helytállni

Egy negyven kilométeres teszttel készült a IV. Miskolc Autó - Ózd Ralira a Sajtós - Paizs páros. A gyakorlás célja az autó beállítása lett volna, ám az agresszív sperdifinek köszönhetően Dénes alig bírta úton tartani az autót.

A Salgó Kupa kényszerű kihagyása után új motor építésébe fogott a csapat, mert a versenyt megelőző teszten eltörött a vezérműlánc feszítője, így az év végi motor karbantartás kicsit előrébb lett hozva.

sajtos-teszt-ozd-elott-1



„A kényszerpihenőnket motorépítéssel töltöttük, de megérte, mert nagyon jól sikerült. A múlthéten kint jártunk Csehországban az LSC Motorsportnál, és Ladislav Brázdil felprogramozta az autót. Már ott nagyon elégedettek voltunk és a teszt után megerősödött bennünk, hogy a motor nagyon komoly lett” – kezdte az elmúlt időszak értékelését Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora.

A teszt célja az Ózd Rali előtti finomhangolás lett volna, ám az autó vezethetetlen száraz aszfalton. Dénes a teszt előtt kétszer is szétszedte a sperdifit így derült ki, hogy egy durva murva sper van a kocsiban. Mivel az idő is rövid és a költségvetésbe sem fér most bele egy új vásárlása, ezért az ózdi versenyt ezzel teljesítik majd.

sajtos-teszt-ozd-elott-2

„Amit mi egész évben futómű hibának gondoltunk, az a difi hibája volt. Nagyon agresszív a kocsi, rángat össze – vissza és úgy megy, mintha difi zárral mennénk. Jó eredményekkel nem nagyon számolhatunk, mert ezzel nem lehet gyorsan menni a kanyarokba, de próbálunk tisztességesen helytállni” – tette hozzá Sajtós Dénes a pilóta.

Az ózdi verseny Rallye2-es programja vasárnap hét gyorsaságin zajlik majd, ahol eldől a bajnokság is. A srácok mínusz versenyei már meg vannak, és jelenleg a kategória dobogójának legalsó foka a tét, ahonnan Dénes egy ponttal van lemaradva.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: