DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 23. kedd
Rali

Min nevetett jót Kubica?

Annyit elárulunk elöljáróban, hogy köze van az ex-F1-es lengyel versenyző pályafutásához, és az utóbbi napokban, a pályaversenyzéshez való visszatéréséről szőtt pletykákhoz.

Robert Kubicát megint elővették a bonyolult forgatókönyveket és összeesküvés-elméleteket kedvelő külföldi szakújságírók, miután a korábbi F1-es futamgyőztes, később egy rali-balesetben súlyosan megsérült pilóta kihagyta a rali-világbajnokság legutóbbi futamát, az Argentin Ralit. Mi másért is tehette volna, nyilván otthagyja a ralit! Nyilván nem.



„Elárulhatom, hogy nagyon nagy hiányérzetem volt amiatt, hogy nem lehettem ott Argentínában, és a Portugál Ralin mindenképp újra ott leszek a WRC mezőnyében. Amint azt már korábban is elmondtam, dolgozunk azon, hogy mindent a helyére tegyünk a csapat struktúrájában, és az ötödik fordulóban visszatérünk” – zárta rövidre a témát egy őszinte kacaj kíséretében Kubica, aki ha csak fele annyi bajnokságban és autóval versenyezhetett volna, mint amennyivel az utóbbi néhány évben szóba hozták, azzal alighanem világcsúcsot állított volna fel.

Az Autosport arról is beszámol, hogy a pilóta és a versenyautója felkészítésével megbízott A-Style csapat viszonya az utóbbi időben megromlott, ez is vezetett végül ahhoz a közösen meghozott döntéshez, hogy az Argentin Ralit kihagyják. Bánhatják, tegyük hozzá halkan, mert amilyen csillaghullás volt a dél-amerikai versenyen, a lengyel könnyen a dobogón találhatta volna magát. Csak az a volna ne lett volna… 

A hónap későbbi részében sorra kerülő Portugál Ralira az A-Style elkészül az egyik vadonatúj, 2015-ös Ford Fiesta RS WRC-vel, ám az egyelőre kérdés, hogy ezt Kubica fogja-e megkapni, vagy valaki más. Az sem elképzelhetetlen, hogy a lengyel lép egyet hátrafelé, és saját csapata helyett előző évi egyesülete, az M-Sport színeiben fog rajthoz állni Portugáliában.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: