Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. június 27. kedd

De mit keresett Kubica Renault-szerelésben egy Formula-E-csapatnál?

De tényleg, mit?

Egy informátorunk csütörtökön a brit versenypályánál, Doningtonban járt, ahol jelenleg még a Formula-E összes csapatának főhadiszállása található, és a Techeetah épületéből nem mást, mint Robert Kubicát látta távozni, aki a Renault klasszikus fekete-sárga szerelésébe volt öltözve. A Techeetah a mezőny egyetlen ügyfélcsapata ebben a szezonban, akik egész véletlenül éppen a Renault-tól vásárolják a technikát. Szóval már lehet is találgatni, mit kereshetett a lengyel a kínai istállónál, ahol pedig éppen most frissítették fel pilótafelállásukat Esteban Gutierrezzel. Vagy az e.dams-Renault-val került volna kapcsolatba, ahol Sebastien Buemi távolléte miatt a New York-i versenyhétvégére épp üresen marad az egyik ülés? Esetleg csak beköszönni ment régi haveroknak?

Mindenesetre elképzelhető, hogy a napokban lezavart GP3-as teszt meghozta Kubica étvágyát és önbizalmát, de az év egyik legizgalmasabb híre lenne, ha valahogy az elektromos sorozatban kötne ki.

kubica

Boldog születésnapot, bajnok!

Ma ünnepli 32. születésnapját a tavalyi világbajnok, Nico Rosberg - Isten éltesse!

Valami elszabadult tegnap az F1-es csapatok Twitterén

Szeretnél McLaren-sapkát? Szerezz!

Mi pedig segítünk benne!

Részletek ide vagy a képre kattintva.

pf-ws-sapkak

Elképesztő jelenet: szerelők ütköztek Bakuban!

Fontos és jó hír: Biaggi már nincs az intenzíven

Születésnapján Max Biaggi köszöni mindenkinek, hogy kijöhetett az intenzív osztályról, és már nem gép segítségével lélegzik:

Döntöttek a motor és az autó között

Döntött a Mahindra: a szezon végén elhagyják a Moto3-at, s most már kizárólag a Formula-E-re koncentrálnak - a csapat 2011-ben csatlakozott a motoros világbajnokság legkisebb kategóriájához, s tavaly értek el igazi áttörést, amikor Francesco Bagnaia három győzelemmel negyedik lett az összetettben.

mahindra

Egy kormányt, adjatok már egy kormányt! - Raikkönent se hallottuk még ilyen dühösnek

Az Azerbajdzsáni Nagydíj piros zászlós leállása során a Ferrari szerelői talán magukat is meglepve ismét üzemképes állapotba varázsolták Kimi Raikkönen megtépázott autóját, egy igen fontos alkatrészről azonban megfeledkezdtek, amikor már készek lettek volna visszaküldeni a finn a pályára. Raikkönen a rádióban gondoskodott róla, hogy mindenki tisztán meghallja, mire van szüksége.

Összefoglaló Raikkönen élete legkaotikusabb versenyéről

Egy rajongó Kimi Raikkönenre fókuszálva készítette el az Azerbajdzsáni Nagydíj videós összefoglalását. A versenyét, amelyről a finn pilóta, ahogy maga is kiemelte, kétszer is kiesett…

Mikor látunk ilyen pillanatokat legközelebb Vetteltől és Hamiltontól?

Pedig mintha tegnap lett volna, amikor a két versenyző még minden hátsó gondolat nélkül mókázott egymással, vagy épp összeölelkeztek a parc fermében. Vajon mennyit kell várnunk, mire újra felolvad a hangulat? Jelenleg bármilyen jelenetet jobban el tudunk képzelni a két versenyző részvetelével, mint ilyeneket:

Michelisz újra úgy érzi, meg akarja nyerni a WTCC-t!

A magyar versenyző első szavai idei első győzelme után, valamint a Vila Real-i főfutam rövid összefoglalója, amely a Honda-pilóta sikerét hozta.

Tegyél meg mindent saját nyugalmadért!

Vigyázat! Ne zavarj, amíg F1-et nézek! Súlyos sérülésekkel járhat! – így szól a baljóslatú, ugyanakkor humoros felirat a Fomula.hu webshop rajongói bögréjén és pólóján. Testhezálló ajándék autósportőrült ismerősöknek, vagy dísztárgyként a polcra helyezve minden alkalommal emlékeztethetjük vele a lakótársakat, mikor nem érdemes közelíteni felénk.

A rajongói bögre és póló (fekete és fehér színben) ide vagy a képre kattintva tekinthető meg webshopunkban.

Amire tényleg a legkevésbé volt idő figyelni a bakui futamon: A gumitaktika Azerbajdzsánban

Azért azt hozzá kell tenni, hogy a biztonsági autó és piros zászló alatt mindenki cserélt kereket, így különösebb lehetőség nem volt a gumikeverékekkel való ügyeskedésre. Az viszont figyelemre méltó a Pirelli infografikájában, hogy a győztes Ricciardo már az 5. körben kerékcserére érkezett, így egy kiállás hátrányban volt azon kevesekhez képest, akik megoldották a versenyt a két „ingyen” kiállással: Stroll, Magnussen, Sainz és Alonso tartoztak közéjük a pontszerzők sorából.

Akkor foglaljuk szépen össze, mi minden történt Bakuban! (videó)

Tavaly azon viccelődtünk, hogy sikerült elnyújtani több percesre az eseménytelen első azerbajdzsáni F1-es verseny hivatalos összefoglalóját. Most mind a 7 percre és 34 másodpercre szükség volt. A Formula-1 hivatalos YouTube-csatornája a Hamilton-Vettel incidensről is készült egy kis szösszenettel. Szerzői jogok miatt a videók továbbra is átkattintva tekinthetők csak meg.

Büntetőpontokat is kapott Vettel, közel az eltiltáshoz

Miután ráhúzta a kormányt Lewis Hamiltonra – amelyről nyilatkozataiban úgy beszél, mintha meg sem történt volna –, Sebastian Vettel nem úszta meg 10 másodperces bokszutcai stop-and-go büntetéssel: 3 büntetőpontot is szuperlicenszére írtak. Ez az érték azért is kritikus, mert 12 pont után egyfutamos eltiltás jár – márpedig Vettel jelenleg 9-nél tart, tehát még egy hasonló vétség, és a német megkaphatja a szankciót, mellyel a pontrendszer bevezetése óta még nem sújtottak senkit. Az egyes büntetőpontok 12 hónappal azután törlődnek, hogy a versenyző megkapta őket.

Elképesztő sportszerűtlenség Hamiltontól és Vetteltől

Hamilton hirtelen lassított, Vettel majdnem belerohant, vagy talán hozzá is ért a Mercedes hátuljához. A dühös német aztán Hamilton mellé húzódott a biztonsági autó mögött, és ráhúzta az autót a Mercedesre, s össze is koccant a két kerék.

 

Kaotikus első kör Bakuban: a Toro Rossók és finnek is kitoltak egymással (videókkal)

7 perc csúszkálás és bukás egyetlen versenyhétvégéről

A Formula-E-nél tudják, hogy mit szeretnek látni a nézők a versenypályákon: amikor bajba kerülnek a pilóták! Ezért rakták össze az alábbi videót, amelyben a Berlin ePrix két napjának összes megcsúszása, nagy elfékezése, koccanása és balesete benne van.

Olvasónk 100%-os eredménnyel teljesítette a DTM-es aláírásgyűjtést

Az alábbi képeket kaptuk egy olvasónktól, aki magazinunkkal a kezében támadta le a Hungaroringen a DTM-pilótáit, és végül 18/18-as eredménnyel zárt. A mezőny minden pilótájának aláírását begyűjtötte!

19396797_1381222185266157_6207034123881145388_n

19366251_1381222191932823_1604371837697555590_n

Amikor egy gyerek kérdései szorongatják a McLaren-vezért: itt a teljes videó

A kis Charles lehetőséget kapott arra, hogy a McLaren Csoport műveleti igazgatójának, Jonathan Neale-nek tegye fel kérdéseit. A csapat pár napja egy ízelítőt már közölt, de most itt a teljes videó. 

A kedvenc kérdésünk:

Miért fizettek Fernando Alonsónak olyan rengeteg pénzt, amikor távirányítással is működtethetnétek az autót?

Neale részletesen kifejti, hogy például a szűk monacói pályán, esőben milyen sokat is számítanak egy világbajnok versenyző képességei. Bár némi iróniát ad a magyarázatnak, hogy Alonso éppen nem is volt ott az idei Monacói Nagydíjon.

Kötelező videó: Raikkönen és az azeri nyelv szépségei

Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen üzenetet szeretnének küldeni az Azerbajdzsánban élő rajongóiknak, csak az a baj, hogy nem ismerik a nyelvet. Sebaj, a németnek le van írva a szöveg, így meg is kéri csapattársát, hogy olvassa fel.

"Hát ez németül van!" - hangzott Raikkönen első reakciója, vélhetően az ü-betűket látva.

Majd miután nagy nehezen elolvasta a leírt szöveget, így zárta:

"Nekem fogalmam sincs, hogy mit jelent, de remélhetőleg azért valaki majd érti!"

Olvastad már?