Steward
Gellérfi-Csizmadia Gergő
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. május 25. csütörtök

Tömegével ragadtak be a kamionok a hatalmas sárba a Dakaron

Az esőzés miatt a szombati szakaszt törölték a dél-amerikai versenyen, a felvételek láttán pedig az is érthető, hogy miért. A fellazult földbe több versenykamion is beragadt: sokan ásót ragadtak, és heves lapátolásba kezdtek, végül azonban munkagépek mentették meg az egységeket.

 

A 7. szakasz hivatalos összefoglaló videója: 

Milyen tejet kér Fernando Alonso, ha megnyeri az Indy 500-at?

Az 500 mérföldes futam résztvevői a hagyományokhoz híven előre közölték, milyen tejjel kívánják ünnepelni győzelmüket - Alonso a kétszázalékost részesíti előnyben.

pf-indy-tej

Kijött a kórházból, már versenyezne Bourdais

Elhagyhatta a kórházat a múlt szombaton az Indy 500-ak történetének egyik legnagyobb balesetét élte túl, ráadásul maradandó károsodások nélkül - köszönhetően a Dallara-karosszériának és a SAFER-falnak. Bourdais csapatfőnöke, Dale Coyne elárulta, hogy a francia műtétje után már arról beszélt, hogy szeretne részt venni a sonomai szezonzárón, ő maga viszont azt javasolta neki, hogy ne siettesse a rehabilitációt. A francia emellett a jövő hónapban esedékes Indy 500-ról is beszélt - erről azonban felesége "tiltotta le".

bourdais-korhaz

Jövőre érkezik az új IndyCar-autó - már most alig várjuk!

Bemutatták a jövőre érkező újgenerációs IndyCar-autó formatervét, mely bár továbbra is a néhai Dan Wheldonról elnevezett DW12-re épül majd, de új, egységes aerokitet kapnak az autók, melyeket az 1990-es évek formavilága ihletett...

Az alábbi képen a road-konfiguráció formaterve látható, de idekattintva az oválos verzióról is találhattok jó pár grafikát!

9

Pénzbüntetést kapott a Ferrari Raikkönen miatt

A finn versenyző csapatára F1-es mércével meglehetősen szerénynek számító 200 eurós bírságot szabtak ki – persze ez kihágásának mértékével is arányban van. A stewardok jelentése szerint ugyanis a 7-es számú autó az előírt 60 km/h helyett 61,7 km/h sebességgel haladt a bokszutcában.

Az Indy500-ra készülő ex-F1-es váratlan hasonmást talált magának!

"Azt hiszem, én vagyok a férfi Ellen DeGeneres" - mondta Max Chilton, Charlie Kimball pedig meg is osztotta ezt a világgal... Hááááát...

A paddockban közlekedő F1-esek nem mindig olyan menők, mint Hamilton

Legalábbis alighanem erre próbált utalni az F1Writers Twitter-oldal az alábbi képekkel:

pf-f1j-1

pf-f1j-1

pf-f1j-1

pf-f1j-1

Az Andretti megvédte a McLarent a twitteres beszólástól

Amikor a McLaren-Honda-Andretti Twitter-oldal kiposztolta, hogy Alonso és társai egy Lego-autó-összerakó versenyben vesznek részt, hamar érkezett egy tweet, miszerint az ellenfél számára ez hátrányt jelent, hiszen Alonsónak nagy rutinja van már az autók újjáépítésében - minden bizonnyal az F1-es McLaren-Honda folyamatos gyengélkedésére utalva ezzel.

A "nagy" Andretti-csapat twitterese pedig gyorsan kapcsolt:

A nap idézete: afrikai életbölcselet a Le Mans-ról

Persze ez csúsztatás, hiszen a mondat eredeti formájában egyáltalán nem a 24 órás versenyről szól, viszont tökéletesen alkalmazható rá, aligha véletlen, hogy a WEC hivatalos Twitter-oldalán is megosztotta:

Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül. Ha messzire akarsz menni, menjetek együtt.

wec-2017-mezony

Keserédes videóval emlékezik Nicky Haydenre a MiniBikers

A Red Bull valószínűleg a legjobb monacói bemutatóvideót rakta össze!

Meg szoktak zavarni az F1 nézése közben? Akkor ez az ajánlat neked szól!

Részletek webshopunkban!

lany-bogre-4

Nem viccel a Sauber - agresszív fejlesztésre készül a csapat

Ugyan a tavalyi Ferrari-motort használja a mezőny leggyengébbjének tartott Sauber, Pascal Wehrlein révén mégis gyűjtött már négy pontot és ezen felbuzdulva komoly fejlődésre készül. Monisha Kaltenborn csapatfőnök szerint agresszív fejlesztési terv alapján haladnak, Ausztriában, majd Silverstone-ban is egy komolyabb csomaggal érkeznek, sőt, már most Monacóban is tennének egy lépést előre. Azok után, hogy bezsebelték a négy pontot és ilyen komoly terveik vannak az év második felére, vajon helytálló lesz az a várakozás, hogy ők a sereghajtók, vagy egészen az utolsó helyig süllyed a McLaren-Honda?

sauber-2017-barcelona

Hamilton motoron parádézik Monacóban

Monte-Carlóban tartózkodó kollégáink is ott voltak, amikor Lewis Hamilton egy böszmenagy motoron került közeli kapcsolatba rajongóival!

pf-hamilton-monaco-1

pf-hamilton-monaco-2

pf-hamilton-monaco-3

Kiss Pál Tamás feltette a nagy kérdést - és igent kapott válaszként!

Gratulálunk!

 
 

Yes...yes..she said..she said what I wanted so much to hear...#loveyou@alexandragal00

Tamas Pal Kiss (@tamaspalkiss) által megosztott bejegyzés,

Sportosan elegáns, dinamikus megjelenésű, kétrészes ágyneműhuzat a Ferrari-rajongók számára!

Ez az ágynemű nemcsak a hálószobánk dísze lehet, hanem minden Ferrari-rajongó örömét leli benne. A takaró mindkét oldala csinos díszítő elemeket kapott, a külső részén hatalmas Ferrari-emblémával, belső részén dinamikus Scuderia Ferrari logós és olasz zászlós motívummal, így csak rajtad múlik hogy melyik oldalát használod.

A párnán egy nagy Scuderia Ferrari logót is láthatunk. Az ágynemű kétrészes, méretei: párna 70x80/90 cm, takaró 140x200 cm. Anyaga: 100% pamut. 

Elérhető ide vagy a képre kattintva!

pf-ws-ferrari-agynemu-scudetto-1

Szembemotorozott velünk Monacóban egy régi kedves ismerős

Az F1-be egy futam erejéig visszatérő Jenson Buttonnel találta szembe magát a Formula.hu száguldó riportere a monacói bokszutcában: a 2009-es bajnok jó szokásához híven robogóval érkezett, széles mosollyal az arcán.

További érdekességek a bokszutcából ide vagy a képre kattintva!

pf-button-monaco/

Félelmetes rázókövet szereltek fel Monacóban

Akárcsak az összes versenypályán, a monte-carlói utcai aszfaltcsíkon is változtattak a biztonsági felszereltségen: erre azért van szükség, mert az autók jelentősen gyorsultak az elmúlt évekhez képest. Az 1, 4, 11, 12 és 15 kanyarokban a TecPro védőfalat erősítették meg, az 1, 3, 4, 5 kanyarokban pedig szalagkorlátot telepítettek. A legnagyobb figyelem azonban az uszoda kanyarkombináció kijáratánál levő, hatalmas vetőkövet övezi. A sárga szegély célja, hogy elrettentse a versenyzőket a kanyar átvágásától. A szomszédságában, a 15-16 kanyaroknál egy szintén sárga, de laposabb és hosszú szegélyt szereltek fel, melynek funkciója hasonló: lelassítani a pályát kiszélesítő versenyzőket, mielőtt újra csatlakoznak.  A monacói pálya egyes szakaszait újraaszfaltozták a nagydíjhétvége előtt.

 

Ezentúl jó célt is szolgál a Force India rózsaszínje

Az istálló Monacóban jelentette be, hogy autóira felkerül a – kirívó alapszínhez tökéletesen illő – rózsaszín szalag, amellyel a mellrák elleni küzdelemre hívják fel a figyelmet. A csapat a Breast Cancer Care alapítvánnyal kötött többéves együttműködést. 

Így döntött körrekordot Verstappen a pályán, amely nincs is a naptárban

A Zandvoortban (1952 és 1985 között a Holland Nagydíj helyszíne) 2012-es Red Bull-lal parádézó Max Verstappen úgy döntött, kicsit rááll a gázra: az eredménye 1:19,511-es köridő lett, új rekord az aszfaltcsíkon. Teljes onboard felvétel nincs, de a Red Bull videóján átjön, milyen versenytempóban teljesíteni a pályát, amelyet a naptárban nem láthatunk.

Ilyen még nem volt: Dobogó lesz Monacóban

A „dobogóra állni” kifejezést eddig csak átvett értelemben használták a Monacói GP-n: a nagydíj első három helyezettje ugyanis a hercegi páholy lépcsőin vehette át díjait. 2017-ben viszont Monte-Carlo szakít a tradíciókkal, és valódi dobogót épít a versenyzőknek, amely, akárcsak a többi helyszínen, a pálya szintje felett kap helyet, és pihenőszobát is magában foglal. A változás oka, hogy új, modernebb hercegi páholy épül a pályán.

 

Olvastad már?