Steward
Balogh Tamás
2017. szeptember 23. szombat

Az utcai pályán indokolatlanul megjelenő emberek nem számítanak újdonságnak a délkelet-ázsiai helyszínen, most két drukker és egy biztonsági őr incidensét vizsgálják a szingapúri szervezők.

Élsportolók ritkán csoportosulnak olyan eseményen, amely az alkoholfogyasztásra épül, ám a BMW-nél már nyolcéves hagyomány, hogy saját autóversenyzőiket és partnereiket meginvitálják a müncheni Oktoberfestre.

Fontos változás történhet az eddig svájci otthonában ápolt Michael Schumacher számára: az Egyesült Államokba szállíthatják, hogy egy különleges klinikán folytatódjon hosszú útja a felépüléshez.

Egy dokumentumfilm nyitotta fel a világbajnok szemét: meggyőződése, hogy az állatokat és saját egészségét is óvja azzal, ha kizárólag növényi táplálékot fogyaszt, azonban még csak az út elején járt.

Miközben az F1-es sajtó és a rajongók azon töpreng, hogy menedzserként milyen új kapukat nyithat meg Nico Rosberg a visszatérésre vágyó Robert Kubica számára, a német világbajnokra ennél sokkal fontosabb helyen van szükség.

A finn versenyző a napokban átlépett első házasévén, melyet a Szingapúrba történő utazás előtt gyorsan meg is ünnepelt párjával. Mit érdemes tudni nejéről, Emiliáról?

A brit F1-es pilóta ismét belevetette magát az életbe, Szingapúrt követően a magyar modellel és a Paris Saint-Germain csatárával múlatta az időt.

Napjainkban már megszokott, hogy egy-egy baleset után a biztonsági autó a mezőny élére áll, ám nem volt ez mindig így. Először 1973-ban, Kanadában vetették be a mezőny lassítására szolgáló járművet...

Schumacher beleszállt Vergne-be, Hamilton az élről esett ki, és az időlimit miatt kellett leinteni a 2012-es Szingapúri Nagydíjat, melyen Sebastian Vettel szezonjának csupán második győzelmét szerezte.

Az 1990-es Portugál Nagydíjat Nigel Mansell biztosan nem emlegeti a legjobbjai között, dacára annak, hogy az első helyen intették le - a kockás helyett - a piros zászlóval, egy piros autóban.

Nico Hülkenberg Szingapúrban negatív csúcsot döntött, hiszen övé a legtöbb dobogó nélküli indulás a sportágban - ennek apropóján összeszedtük, melyek a legkevésbé kívánt rekordok a száguldó cirkuszban.

A hercegség utcáin normál menetirányban sem egyszerű végigmenni, hát még azzal ellentétesen – ráadásul mindezt egy versenyen, a forgalommal szemben, a nemrég megjelent F1 2017-ben!

Ha az ember unja, hogy pár évente új alkatrészeket kell vennie vagy nincs meg a megfelelő mennyiségű képkocka a szimulátorokban, akkor a HP legújabb fejlesztésével búcsút inthetünk a problémáknak.

Itt-ott felverődő porfelhők és egyéb nyalánkságok teszik élvezetesebbé a rali-világbajnokság szimulátorát - mutatunk erről egy onboard-videót Ott Tanak és a Német Rali közreműködésével.

A készítők ismét nem sajnálták a fáradságot, és a Szingapúri Nagydíj minden balesetét lemodellezték az F1 2017 játékkal.


Olvastad már?