Steward
Strommer Benjamin
2018. február 18. vasárnap

Egy átlagembernek a tél havat és hideget juttat az eszébe. Daniel Ricciardo január-februárja szikrázó napsütésben telt. Instagramja alapján mutatjuk meg, hogyan múlt el az ausztrál szünideje.

Bár az amerikai F1-es pálya hivatalosan még nem jelentette, de a sztár menedzsere nyilvánosságra hozta a programot, amelyben szerepel egy állomás az USA Nagydíj szombatján, éppen azon a helyen.

A virtuális versenyzés már olyan szintre lépett, hogy a ligákban hivatalos pilótákkal is összefuthatunk. Egyikük, Scott Speed olyan minősíthetetlen magatartást tanúsított, hogy felfüggesztették.

A Lego ’Speed Champions’ szériája ikonikus versenyautókat tartalmaz, köztük Gilles Villeneuve 1979-es Ferrariját. Nem lenne meglepő, ha egy hadseregnyi felnőtt tűnne fel a boltokban.

A Porsche Hungaria és az Audi támogatása révén az eddigi Q2 után már egy Q5 Sport 2.0 TDI Quattróval jár az Audi egyik magyarországi márkanagykövete, Gianni Annoni.

Igyekezett megnyugtatni rajongóit, hogy már minden rendben, de továbbra sem hagyhatta el a kórházat, még mindig várnak rá vizsgálatok, mielőtt kiengedik és visszatérhet a pályára.

Persze túlzott egy kicsit a visszavonult világbajnok, ám azt elismerte a német, hogy szívesen vállalna még további gyereket a jelenlegi kettő mellé – igaz, mindez a felesége döntésétől függ.

A minden hájjal megkent csapatalapító, a rejtélyes legenda, az ősz hajú, napszemüveges olasz úr: elsősorban így él bennünk a 120 éve született Enzo Ferrari, akinek versenyzői pályafutása is volt.

Tizennégy évvel ezelőtt történt a NASCAR Senna-balesete: a nagy bajnok halála, ami rámutatott a biztonság fejlesztésének szükségszerűségére. Tizennégy éve halt meg Dale Earnhardt Daytonában.

Korábban sosem tapasztalt, rutintalan párossal vág neki a 2018-as évadnak a Williams istálló. A korábbi évtizedekben azonban nagy neveket is foglalkoztatott a csapat. Kik voltak a legeredményesebbek?

Bár motorszállító-váltás nem történt, 2016 óta a Red Bull már nem Renault, hanem TAG Heuer néven kapja a francia erőforrásokat. Ez azonban közel sem az első eset a száguldó cirkuszban.

A Veloce Sports eszköze a videó szerint az első szimulátor, ahol a látószög 200 fok – tehát gyakorlatilag minden irányban a virtuális környezetet látjuk. Így néz ki használat közben.

A gyorshajtás a közúti közlekedés örök problémája. Az egyik lehetséges megoldás a fordított fekvőrendőr, melynek hatását a BeamNG.drive-val szimulálták. (Figyelem! A videó nem veendő komolyan!)

Az enstone-i F1-es istálló az első, amely egy hivatalos szimulátoros csapatot indít - egyre szorosabb az összefonódás a valóság és a virtuális világ között.

Max Verstappen pár éve élesben is kipróbálta, milyen végigmenni egy F1-es géppel egy lesiklópályán – a téli olimpia kezdetére való tekintettel megmutatjuk, miképp néz ki mindez a virtuális világban.


Olvastad már?