Steward
Admin
2018. január 18. csütörtök

Az F1-esek munkájához hozzátartozik, hogy számos szponzori eseményen kell részt venniük. Egy ilyen teendővel indult a Mercedes-pilóták 2018-as programja is, Svájcban azonban csak Valtteri Bottas tűnt fel.

A 2016-os világbajnok a versenyzőcsemeték mintapéldánya, mégis kézzel-lábbal tiltakozik az ellen, hogy gyermekei is erre a pályára lépjenek. Arról is beszélt, jelenleg milyen kihívások kötik le.

A Formula-1-ben minden a pénzről szól, ezt régóta tudjuk. De mennyi pénzről? Mennyit változott az elmúlt tizenhárom évben a versenyzők fizetése? Ki volt akkor a csúcs és ki most?

Kihasználta a holtszezont és elvette menyasszonyát a Toro Rosso F1-es újonca - az eseményen ott volt Daniel Ricciardo is. Sok boldogságot kívánunk!

Legsikeresebb női autóversenyzőnk, Keszthelyi Vivien a versenypályán évek óta bizonyítja rátermettségét, közúti jogosítványt azonban csak most, többéves várakozás után szerezhetett, hisz csupán néhány héttel ezelőtt ünnepelte 17. születésnapját.

A Formula-1 hivatalos weboldala készített interjút Daniel Ricciardóval, a Red Bull pilótájával - a téma ezúttal nem a versenyzés, hanem a hétköznapi élet volt, melyben sok téma terítékre került.

Egy új kutatás szerint évek elteltével is van remény a felépülésre, ha nem is teljesre. Kiderült, hogy az elmúlt időszakban készültek lesifotók, melyeket azonban nem tártak a nyilvánosság elé.

1954-ben már január közepén elrajtolt az F1-es szezon, az Argentin Nagydíjon pedig egy később legendává avanzsáló klasszis számára megadatott, hogy sajátjai előtt nyerjen egy világbajnoki futamot.

Ayrton Senna 1987 végi távozásával ért véget az F1 történetének egyik legjelentősebb csapata, a Lotus utolsó sikertörténete, ezt követően még hét év adatott meg a sokszoros világbajnok istállónak.

A 60-as évek bővelkednek a sokoldalú pilótákban, Dan Gurney pedig közülük is a legérdekesebbek közé tartozik. A Porsche egyetlen F1-es futamgyőztese saját csapatát szintén győzelemre vitte.

Az utóbbi évtizedekben több versenyző is súlyosan megsérült a Formula-1-ben. Egy részüknek sikerült még a csúcsra is felkapaszkodnia utána, mások azonban elhalványodtak.

Több mint másfél évtizedet kellett várnia a gamefanoknak arra, hogy virtuálisan ismét kipróbálják magukat kedvenc terepralijukon, júliusban azonban érkezik a DAKAR 18, melynek első előzetesét nemrég tették közzé.

Néha a legváratlanabb helyzetekben ütköznek ki az egyes játékok hibái, mint az az alábbi összeállításban is remekül látható.

Így mozognak a klasszikus gépek a Forza Motorsport 7-ben - visszamehetünk az autósport őstechnikáihoz, a bő 80 évvel ezelőtti időszakba.

Láttunk már F1-es autókat hóban, homokon, hegyi utakon, sőt, helikopter-leszállón is, ralipályán azonban még nem - az Assetto Corsa viszont erre is lehetőséget biztosít.


Olvastad már?