Marmorini távozását a Ferrari szóvivője nem volt hajlandó megerősíteni, úgy fogalmazott, ha a csapatnak lesz bejelentenivalója, majd bejelentik. Ennek ellenére az olasz szakember elhagyja az istállót.
Távozása után Mattia Binotto kapta meg a részleg műveleti igazgatójának címét, míg Lorenzo Sassi maradt az erőforrás főtervezője. James Allison technikai igazgatóként továbbra is felettesük, míg a kasztni főtervezője szintén változatlanul Nikolas Tombazis.
Luca Marmorini másodszor hagyja el az olasz csapatot. Első ízben még 1990-ben érkezett hozzájuk, majd 1999-ben pártolt át a Toyotához. A japánok három évvel később csatlakoztak a Forma-1-hez Marmorini erőforrásával, 2009 végén pedig távoztak, a motortervező ezután tért vissza a Ferrarihoz, abban a pozícióban, amelyet mostanáig betöltött.
Az elmúlt napokban egy másik távozás is felmerült, Pat Fryé, aki Allisonnal egyenrangú mérnökigazgatóként erősíti a csapatot. Róla a Ferrari közleménye nem számol be - és éppen ez ad okot a gyanakvásra, a pletykák, akárcsak Marmorini esetében, nem alaptalanok.