DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 26. péntek
F1

Vettelt korai leírni - Megjelent a legfrissebb AFM

Már kapható Magyarország legnagyobb motorsport magazinja, amely az F1-es információkon és háttéranyagokon kívül a WTCC, a rali-vb és a MotoGP futamairól, a nemzetközi és hazai szériák történéseiről is közöl tudósításokat, interjúkat. Arra is alkalom kínálkozik, hogy F1-es belépőt nyerjenek az olvasók a Magyra Nagydíjra, ehhez mindössze egy kérdőívet kell visszaküldeni a szerkesztőségnek.

A Red Bull lendülete megtörni látszik, így az utóbbi időben számos kritika érte Christian Hornert, őt azonban ez egyáltalán nem zavarja. Az energiaitalosok csapatfőnökét sokkal inkább érdekli, hogy a diadal útján tartsa egyletét. Ebben néha nincs könnyű dolga, hogy miért, az kiderül az AFM legfrissebb számából, ahogy az is, hogy Nico Rosberg bizony megéri az árát. Sokan gondolták úgy, hogy a Mercedesnél Hamilton simán csapattársa fölé fog kerekedni, ám a német pilóta nem hogy keményen tartja magát, de egyelőre szinte lesöpri a világbajnokot a pályáról.



Közben az F1-es paddock hemzseg a pletykáktól. Némelyik arról szól, hogy a Lotus istálló anyagi nehézségektől szenved, valamint Kimi Raikkönen és a Red Bull állítólagos jövő évi összeborulásáról is sokat hallani. Gerard Lopez, a gárda pénzügyi mágusa, az enstone-i együttest birtokló Genii Capital fővezére - akit az AFM a Spanyol Nagydíj leintését követően faggatott a jelenlegi helyzetről és a jövőbeni kilátásokról - viszont épp az ellenkezőjét állítja.

Egy különleges maranellói eseményről is lehet olvasni a magazinban, melynek főszereplője Jacques Villeneuve volt. A Forma-1-es világbajnok és Indy 500 győztes pilóta attól függetlenül is tudott karriert építeni, hogy ő volt Gilles, a Ferrari tifosi legkedveltebb pilótájának fia. Tragikus halálának évfordulója alkalmából Olaszországba látogatott, hogy apja emlékeiről beszélgessen Piero Ferrarival és vezesse a mágikus 1982-es versenygépet.

A száguldó cirkusz pilótái mindig a határon siklanak, sőt, néha túl is akarnak szárnyalni azon. Néhányukat az sem zavarja, ha éppen ezt a versenypályán kívül teszik. Az F1-ben mindig voltak olyanok, akik híresek voltak arról, hogy a közutakon is sebességi babérokra törtek: őket mutatja be az AFM legújabb száma, míg Dávid Sándor Különvélemény rovatában a Pirelliről és a kialakult gumihelyzetről folytat értekezést.

Az Autósport és Formula Magazin egy különleges témával is jelentkezik, mely bemutatja, hogy az elmúlt egy évben mely kategóriában kiknek a neveihez fűződnek a legjobb köridők a Hungaroringen. Egyértelmű és meglepő adatok a formaautók, a karosszériás versenygépek és a motorkerékpárok versenyében.

Aston Martin, Prodrive, Silverstone, WEC - ezek voltak a hívószavak, amelyekkel a Gulf egyedüli magyar újságíróként Angliába csábította az AFM főszerkesztőjét. Testközelből megismerni a világ leghíresebb motorsport-márkaneveit és kapcsolatukat felejthetetlen élményt jelentettek, melyeknek felidézésébe még így, néhány hét távlatából is beleborzonghat - akár az olvasó is.

De nem csak az endurance versenyekről olvashatnak a benzingőzök szerelmesei, az Autósport és Formula Magazin beszámol a DTM, az AutoGP, a GP2 és GP3, az IndyCar aktualitásairól, és egy exkluzív interjú keretén belül Michelisz Norbert is nyilatkozik a legutóbbi WTCC fordulók tapasztalatairól és három dobogójáról.

Természetesen itthon sem állt meg a sportélet. Áprilisban indult útjára az országos rali bajnokság Egerben, majd egy hónappal később már Miskolcra érkezett meg a mezőny. Herczig Norbert ismét kemény tempót diktált és szinte hiba nélkül autózott, mégsem tudta legyőzni az élen záró Kazár Miklóst, aki már két győzelemmel a zsebében vezeti a hazai bajnokságot. A motokrosszosok szezonja is megkezdődött, mégpedig Tápióbicskén, valamint a terepralisok és a ralikrosszosok is belehúztak, utóbbi szakág ráadásul az Európa-bajnokság aktuális fordulójának is otthont adott Nyirádon - amely egy igazi autósport ünneppé formálódott -, de felbőgették a motorokat a gyorsasági szakág képviselői és a gokartosok is.

Az autós rovat ezúttal a Buick Rivierát mutatja be, míg a Menetpróbában az AFM a Hyundai Veloster Turbót, a Skoda Octaviát, valamint a BMW X1-est mutatja be az olvasóknak. Aki kedveli a gyors járművek és gyönyörű hölgyek közös sziluettjét, az örülhet, hiszen ezúttal is kétszeres örömben lehet részük. Először egy Suzuki GSX-R 750-es motor, majd pedig egy BMW 650i Gran Coupe szolgál eszközként csinos hölgyek pózolásának.

Ha valaki szeretné rendszeresen a postaládájába kapni a lapot, ezúttal különleges lehetőség kínálkozik a számára, hiszen ebben a hónapban minden előfizető egy névre szóló dedikált könyvet kapnak Dávid Sándortól.

Arra is alkalom kínálkozik, hogy F1-es belépőt nyerjenek az olvasók a Magyra Nagydíjra, ehhez mindössze egy kérdőívet kell visszaküldeni a szerkesztőségnek, amelyben a magazinnal kapcsolatos információkat kér a kiadó az olvasóktól.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: