Sorban állnak a csapatok a Toyota kölni szélcsatornája előtt, melyben a japán gyártó kiszállását megelőzően F1-es autóit fejlesztette. Szingapúrban derült fény arra, hogy a Caterham ebben a létesítményben dolgozik 2015-ös autóján, korábban pedig a Ferrari vette bérbe a Toyotától, amikor gondjaik adódtak saját maranellói berendezésükkel. Ez viszont már a múlté, ahogy azt James Allison technikai igazgató is elmondta: "Már jó ideje nem használtuk a kölni létesítményt" - nyilatkozta nemrég.
A német Auto Motor und Sport úgy tudja, hogy miközben a McLaren saját csatornáját kiadja a Marussiának, ők maguk Kölnben is dolgoznak. Legutóbb a Force India kereste meg a Toyotát, mivel saját szélcsatornájuk nem felel meg a silvetstone-iaknak: "Eredetileg 30 százalékos modellekre építettük, így nincs hely az 50 százalékosoknak" - mondta Andy Green technikai igazgató.
A költségcsökkentések jegyében 2015-től kezdve egy csapat egy évben csak egy szélcsatornát használhat, a Force India pedig Kölnt jelölte meg. A hírek szerint a Toyota heti 100.000 eurót, azaz mintegy 30 millió forintot kap ezért cserébe.