Clark 2012-ben igazolt Maranellóba a Mercedestől, ahol a csapat technikai tanácsadójaként tevékenykedett. A hírek szerint a szakemberre versenymérnöki feladat várt volna, ám talán az időközben végbement jelentős átszervezések eredményeként őt is eltávolították a szakmai stábból, és a Ferrari F1-en kívüli projektjeinek vezetését ruházták rá, amely során többek között az olasz olimpiai csapat bobjait tervezte.
A mérnök azonban elégedetlen volt sorsával, ezért beperelte az istállót a modenai bíróságon, hiszen elmondása szerint a csapat megszegte a szerződést a lefokozással, ami "komoly károkat okozott a karrierjében".
A bíróság az Autosprint és a La Gazzetta dello Sport értesülései szerint is igazat adott Clarknak, és arra kötelezte a Ferrarit, hogy vegye vissza őt ugyanabba vagy egy hasonló rangú szerepbe, mint ahova előzetesen szánták őt. Persze ez nem jelenti azt, hogy a mérnöknek a csapat akarata ellenére is az istállónál kell majd dolgoznia - könnyen lehet, hogy közös megegyezéssel szerződést bontanak a felek, így eltűnhetnek egymás útjából.