Csütörtökön komoly beszédtéma volt Szingapúrban az, hogy a csapatok és a pilóták számára meghatározták, a 2014-es szezon hátralévő részében milyen üzeneteket válthatnak és milyeneket nem.
A csapatmenedzserek a szokásos, verseny előtti eligazításra mentek csütörtök délután.
"Talán hosszú lesz" - mondta el az Auto Motor und Sportnak a lotusos Alan Permane.
Néhány csapatfőnök úgy érzi, ésszerűtlen határozat született.
A williamses Pat Symonds elmondta: "Minden sportban engedélyezett az edzői utasítás. A futballban az edző folyamatosan ellátja utasításokkal a játékosait és ezzel senkinek nincs problémája. Legalább 2015-ig várni kellene, hogy mindenkinek elegendő ideje legyen a felkészülésre."
Néhányak a biztonság miatt aggódnak.
"A pilóták sokkal több információval játszhatnak a kijelzőn, amely elvonhatja figyelmüket és a falban végezhetik a versenyt" - mondta el a sauberes Beat Zehnder.
A szenvedő svájci csapat menedzsere hozzátette: "A pilótákat figyelmeztetni szoktuk a differenciálműre is - elfelejtik, hogy tönkretehetik a sebességváltót."
Zehnder szerint a tiltás hátrányba hozza a Formula-1 kiscsapatait, mert a gazdagabb alakulatoknak lehetőségük van gyorsabban reagálni, így például a szimulátorukban fel tudnak készülni.
És néhány csapat még nem használja az új, McLaren által szállított LCD kijelzős kormányt 2014-ben, ezért a rádióforgalmazás tiltása szezon közben néhány pilótát inkorrekt módon büntetne.
A csapatvezetők találkozója csütörtökön végül a szezon során a leghosszabb ideig, három óra 40 percig tartott.
"Több volt a kérdés, mint a válasz" - közölte egyik csapatfőnök.
Az Auto Motor und Sport értesülése szerint Whiting megígérte, elgondolkozik a csapatok problémáin. A pletykák szerint ennek az lesz a következménye, hogy az FIA néhány tiltást engedélyezni fog.
A döntés pénteken kora délelőtt várható, a Szingapúri Nagydíj első szabadedzése előtt.