A finn azonban a Szingapúri Nagydíj csütörtöki sajtótájékoztatóján nem adott ennyire egyértelmű választ, és elmondta, egyelőre tart attól, hogy a mérnöki beavatkozás hiánya több műszaki hiba miatti kiesést fog okozni.
"Ami engem illet, nem szoktunk túl sokat beszélgetni a rádión, amikor minden rendben megy" - mondta, amikor emlékeztették az Abu Dhabiban két évvel ezelőtt történtekre. "De persze bonyolulttá válhat a helyzet, ha valamilyen probléma merül fel az autóval és a csapatnak változtatnia kellene valamit, hogy be tudjuk fejezni a versenyt. Nem tudom, hogy az ilyen esetekben mit engedélyez majd a szabály."
"Persze nehezebbé válik a dolgunk ezáltal, de ez is része a játéknak, szóval részemről rendben van."
És ahogy egyre több pilótát megkérdeznek az új szabályról, úgy oszlanak meg egyre inkább a vélemények is. Felipe Massa például a balesetveszélytől tart, annál is inkább, mert a Williamsében nincs olyan nagy kijelző, mint más csapatok autójában.
"Sok mindent meg kell majd tanulnunk, de lehetetlen mindenre emlékezni. Például kockázatot jelent, hogy nem értesülhetünk a túlmelegedő fékekről" - vélekedett a brazil.
A Toro Rossóban szintén nincs "okoskormány", ám Jean-Eric Vergne úgy érzi, számára nem fog gondot okozni, hogy magára lesz utalva az autóban.
"Szeretem magam csinálni a dolgokat. Idén sokszor előfordult, hogy már változtattam a beállításokon, mielőtt a mérnököm mondta volna" - mutatott rá a francia. "Kicsit magányos leszek a rádióban, de nem lesz gond."