A legelső lépés épp Dennis visszatérése volt a McLaren Csoport vezérigazgatói székébe, amely egyben Martin Whitmarsh kegyvesztését is magával hozta. A hagyományos csapatvetői állás megszűnt, Eric Boullier az új versenyigazgatói posztba érkezett a Lotustól. A napokban pedig Peter Prodromou csatlakozott főmérnökként, aki korábban a Red Bullnál szolgált.
"Még több változás lesz a következő hónapokban, de elsődlegesen azért, hogy a gépezet rendben működjön. Amikor embereket hozunk össze, akkor a személyiségeiket is összehozzuk, ez pedig nem ütközik ki egy vagy két hónap alatt. Akkor mindent át kell alakítani, hogy a dolgok simán tudjanak működni" - magyarázta Dennis, aki három és fél évtized óta vezeti a Formula-1 egyik legnagyobb csapatát.
"Amikor egy nagy szponzor érkezik, például a BAT, az első dolguk, hogy új motorhome-okat építsenek, és kamionokat hozzanak. Úgy érkeznek, mint egy nagy cirkusz, és bumm! De rájönnek, hogy az eredmények kicsit nehezebben érkeznek."
"Az elkerülhetetlen az, hogy te másmilyennek akarsz tűnni, de valójában nem ezzel kell kezdeni. Hogy hogyan nézünk ki, és mit csinálunk, az majd később jön. A versenyeredményeket természetesen, mint mindig, kéthetente mérlegeljük, de a vállalatot egy vagy két év múlva akarom mérlegelni, amikor már minden a helyére került" - magyarázta Dennis, hogy a siker megítéléséhez mindenekelőtt időre van szükség.