Nico hat verseny van már csak hátra az idei szezonból. Milyen érzéseid vannak?
Olyan, mintha a szezon nagyon gyorsan eltelt volna. Amikor megkezded az Európán kívüli versenyeket, tudod, hogy a szezon vége közeleg. A legutóbbi, olasz verseny csalódás volt számomra. A csapat a verseny után sérülést talált a padlólemezen, ezért volt egyensúlybeli problémánk. Ezért volt nehéz vezetni az autót. Bízom benne, hogy Szingapúrban jobb lesz a helyzet és keményen fogunk harcolni a jó eredményért.
Már háromszor versenyeztél Szingapúrban. Mondd el, milyen érzés...
Ez egy nehéz verseny. Meleg és párás és a verseny általában két órát tart, így fizikálisan talán az év legnehezebb versenye. Mentálisan is nehéz, mert az utcai pályák sokkal megtorlóbbak. A falak közel vannak és közel kell menniük hozzá, ha gyors szeretnél lenni. A másik kihívás, hogy a hét elején már rá kell állni az alvási szokásokra.
Szereted ezt a versenyt? Beszélt arról, a kör során mi jelenti a legnagyobb kihívásokat...
Versenyként egy csodálatos rendezvény. A hangulat mindig nagyon különleges és televízión keresztül látványosnak tűnik. Az első szektor a kedvencem. Gyors, jó előzési lehetőségeket biztosít a hetes kanyarig. Ãltalában itt van a legtöbb akció a verseny során. Nagyon hosszú a kör, néhány trükkös huplival és kerékvetőkkel, de egy olyan autóra van szükség, amely jó a lassú és a közepes sebességű kanyarokban is.
Hülkenberg csapattársa, Sergio Perez bízik abban, hogy Szingapúrban is jól szerepelhet a Force India.
Monzában érdekesen és jól zárult az európai szezon...
A monzai eredmény fontos lökést adott mindenkinek a csapatban. Ez mutatja, hogy keményen fogunk megharcolni minden egyes pontért a szezon végéig. Jensonnal nagyon tiszta harcot vívtam. Egyikünk sem akart engedni és többször nagyon szorosan mentünk egymás mellett, de tudtam, fontos volt előtte maradni.
Hasonlóra számíthatunk Szingapúrban?
Azt hiszem, gyorsak lehetünk. Sok a lassú kanyar és általában ez fekszik autónknak. Tetszik a pálya és Szingapúrban eddig mindig pontokat szereztem, így próbálom ezt a sorozatot folytatni.
Mennyire élvezetes villanyfénynél versenyezni?
Mindig szerettem az utcai pályákat, így az egyik kedvencem. Nagyon megterhelő a verseny és általában megjósolhatatlan. A kerékvetőket kell használni és támadni a kanyarokat, amely fekszik vezetési stílusomnak.