"Csapatként hihetetlenül elégedettek vagyunk a monzai eredménnyel" - mondta Lowe, akinek versenyzői a spái ütközés után a dobogó első és második fokára állhattak fel Olaszországban. "Szingapúr nem is lehetne nagyobb ellentéte a monzai pályának, számos alacsony sebességű kanyarral. Az autót nagyon igénybe veszi fékezés, kanyarodás és a motor szempontjából is."
A szakember ezután a pálya másik jellegzetességére vonta a figyelmet. Bár Szingapúr korántsem annyira szűkös helyszín, mint Monaco - ahol egyébként a csapat szintén 1-2-es sikert ért el - rögtön a nyomvonal mellett az esetek többségében így is falak állnak.
"Szingapúr mindig is akciódús, incidensekkel megspékelt verseny, ahol a pálya természete és a hőség nagy szerepet játszik a kiesésekben, amelyek technikai és versenyzői hibák egyaránt. A cél, hogy távol tartsuk magunkat mindenféle drámától, és újabb erős eredménnyel kezdjük a szezon utolsó harmadát. Ez ugyancsak egy hosszú verseny, néha csak a kétórás limit vet véget neki, és rendszeresen biztonsági autók jellemzik. Nehéz kezelni, függetlenül attól, hogy milyen pozícióban vagyunk, a szerencse pedig nagy szerepet játszik."
"Szingapúr egy olyan futam, amit egészen biztosan a teljes bokszutca vár. Egy igazán egyedi helyszín, és nem csupán az időzítés miatt. Egy elbűvölő esemény fantasztikus atmoszférával - a rajtrácson, ezernyi fényszóró alatt állni olyasmi, mintha a színpadon lennénk, és arra várnánk, hogy a műsor elkezdődjön"
Szingapúr, mivel egészen más karakterisztikájú, mint az azt megelőző nagy sebességű Spa és Monza, az a helyszín, ahova a csapatok számos új fejlesztéssel érkeznek. A Mercedes a váltó áttételén fog módosítani, amely csupán egyszer megengedett az egész szezon során, ettől pedig azt várják, hogy az eddigieknél jobban ki tudják majd használni az idén bevezetett nyolcadik sebességfokozatot.