1968-ban a pálya a Formula-1 mezőnyét látta vendégül és az első Kanadai Nagydíjat rendezték itt. A futamon Chris Amon dominált, de mechanikai probléma miatt kiállni kényszerült, a versenyt Denny Hulme nyerte csapattársa, Bruce McLaren előtt.
A Kanadai Nagydíj 1970-ben visszatért a pályára, néhány héttel azt követően, hogy Jochen Rindt halálos balesetet szenvedett Monzában. Az új biztonsági követelmények miatt a kanadai pályát több kritika érte és a Formula-1-es cirkusz nem tért ide vissza. A pálya felszínét a kanadai hideg téli időjárás is kikezdte és mivel nem történt felújítás a pilótáknak a hepehupás aszfaltcsík is problémát jelentett.
A pálya továbbra is Formula-5000-es és CanAm versenyeknek adott otthont az 1970-es években, de komoly balesetek történtek az aszfaltcsíkon, Brian Redman 1977-ben a Lola CanAm autójával nagyon komoly sérüléseket szerzett.
A pálya a híres Jim Russell versenyzői iskoláról volt híres, ahová Gilles Villeneuve, testvére Jacques és végül fia, Jacques is ellátogatott. 1999-ben a pályát a montreali üzletember, Lawrence Stroll vásárolta meg, aki a Formula-1-et Tommy Hilfiger ruházati márkája révén támogatja. A pályát újjáépítették Alan Wilson pályatervező (a korábbi autóversenyző, Desire Wilson férje) irányítása alatt és a modern FIA szabványnak is megfelel.
2004-ben helyi és kontinentális sportautó versenyeket rendeztek a pályán.
2007-ben a Mont-Tremblant a Cham Car World Series mezőnyét látta vendégül.
A helyszínen jelenleg különböző nemzetközi és nemzeti versenyeket rendeznek.