A Forma-1 csapatai már most is nagy erőkkel jelen vannak különböző platformokon, mint a Facebook, Twitter vagy YouTube - többen figyelmeztettek, hogy a Forma-1-nek mint sportnak is meg kell hoznia a lépést. Bernie Ecclestone azonban úgy nyilatkozott, ezt szükségtelennek találja, mivel szerinte az óriási népszerűségnek örvendő közösségi médiának nincs jövője.
"Képtelen vagyok megérteni, hogy Bernie nem akar tudomást szerezni a közösségi médiáról. Ő a TV-t ismeri, és ennyi" - nyilatkozott Mallya az Autosport oldalának, majd egy lehetséges megoldást vázolt fel: "Jó lenne, ha valaki, aki elég képzett, meg tudná győzni őt, hogy ez egy olyan dolog, amit komolyan kell venni."
"Bernie-t aggaszthatja a nézőszámok csökkenése, de ezt nem lehet rögtön annak tulajdonítani, hogy a versenyek nem izgalmasak. Annyi más oka is lehet: a jegyárak befolyásolják a látogatottságot, és az időjárás is, továbbá az ütközés más nagy sporteseményekkel. Ezzel mind számolni kell. Nem lehet azt kijelenteni: a lelátók üresek, a sport nem elég izgalmas."
Mallya egy érdekes példával érvelt: az indiai krikettbajnoksággal (Indian Premier League), amelyben saját csapata révén érdekeltsége is van. Itt az érdeklődés a közösségi médiának köszönhetően nőtt meg jelentősen.
"Az IPL nagy lökést kapott. Elhívtuk a Twitter vezérigazgatóját és a Facebook helyi főnökét is, hogy tartsanak előadásokat az IPL csapatainak, hogyan népszerűsíthetik a ligát. Ez egy fantasztikus dolog. Kell valaki, aki eljön, és előad Bernie-nek. Azt hiszem, akkor meg lehetne győzni."