Az idei szezon 19 versenyből áll, de az új helyszínek érkezésével nem kizárt, hogy a közeljövőben a 20-at is átlépi a sport. A gumigyártó cég ebben persze remek reklámlehetőséget lát, de nem minden résztvevő számára ilyen egyértelmű a helyzet az F1-ben.
"Az egész a logisztikáról szól. A több versennyel alapvetően több értéket teremtünk, hiszen többet szerepelhetünk a képernyőn. Tehát egyáltalán nem vagyunk ellene, viszont emberi oldalról okozna ez problémákat, hiszen a csapattagok túl lennének terhelve és váltásról kellene gondoskodniuk az istállóknak" - mondta Hembery.
A Pirelli sportigazgatója szerint azonban körültekintőbben kell megválasztani a helyszíneket, hiszen a rajongók nem mindenhol egyformán lelkesek.
"Szerintem ha bizonytalanok vagyunk afelől, hogy a rajongók kilátogatnak-e az eseményre, akkor a városközpontba kell vinnünk a versenyt. Hiszen ha az utcáikon köröznek az autók, ahol ők egyébként munkába mennének, akkor nem tudják elkerülni, hogy megnézzék a versenyt!" - fejtegette.
"Érdekes lesz látni, hogy mi történik majd Oroszországban Szocsival. Ha korábban bárkit megkérdeztünk volna az illetékesek közül, mindenki arra szavazott volna, hogy Moszkvában versenyezzünk, és Vörös Tér meg a Kreml legyen a háttérben. Az biztosan népszerű lett volna. Szocsinak most az olimpia miatt van névértéke, de kíváncsi leszek, hogy sikeres tud-e majd lenni."
"Persze vannak kivételek - Austin például megmutatta, hogy egy egész város képes az esemény mögé állni, de ezért nagyon sokat is tettek."