Wolff erre a jelenleg a Mercedesnél dolgozó Niki Lauda egyik bajnoki döntőfutamát hozta fel példaként. Szerinte a látvány szempontjából jó egészségnek örvend a sport, és ismét hangoztatta, hogy a közösségi média lehet a helyes út a rajongókhoz, amit az F1-en kívül már szinte minden más világszintű sportesemény kihasznál.
"A versenyzés valójában nagyszerű. A legutóbbi futamon, Hockenheimben is sokkal jobb küzdelmeket láthattunk, mint az előző években, és mindenképpen jobbakat annál, mint amikre én emlékszem az 1980-as és 90-es évekből. Akkoriban olyan versenyek is voltak, amelyek egyetlen előzést sem hoztak. Példaként említhetem például az 1984-es szezonzáró Portugál Nagydíjat, amelyen Niki Lauda megszerezte a bajnoki címet Alain Prosttal szemben. Ott az egész futam során csak a lekörözéseknél láthattunk előzést, ráadásul a turbómotorok hangját akkor sem lehetett hallani" - érvelt szombaton a Hungaroringen.
A szakember begipszelt jobb karral jelent meg a pályán, köszönhetően múlt keddi biciklis balesetének, így természetesen a történtekkel kapcsolatos kérdéseket sem kerülhette el.
"Mindenekelőtt nagyon szerencsések vagyunk, mivel elég nagyot estünk. Csoportban haladtunk és versenyeztünk egymással, de megtanultuk, hogy többé nem szabad Tour de France-ot játszanunk, amikor Formula-1-es csapatot irányítunk. Paddy [Lowe] elesett a csoport elején, öten pedig átbuktunk rajta. Jock Clearnek három bordája eltört, másoknak kiment a válluk, nekem pedig több helyen is megsérült a karom. Amint látják, Bradley is közöttünk volt" - mutatott nagy nevetést kiváltva a mellette álló sajtófőnökre, Bradley Lordra, aki sebtapaszt viselt a homlokán.