Az új V6-os turbómotorok hangjával sok rajongó és maga az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone sincs kibékülve, Ecclestone szerint pedig a kipufogók hangosítása révén némileg orvosolható lenne a zaj probléma. A motor gyártók szerint azonban a probléma ennél összetettebb.
A Renault Sport F1 vezérigazgató helyettese, Rob White szerint ugyanis egy V6-os motor sohasem fog úgy szólni, mint egy V8-as. "Úgy gondolom, hogy realisztikusnak kell lennünk bármilyen intézkedést is hozzunk" - nyilatkozta White Kínában.
A Mercedes motor részlegének az ügyvezető igazgatója, Andy Cowell szerint azért "vannak dolgok, amit meg tudunk tenni a kipufogóval, és talán megváltozik a hang is."
Nagy változásra azonban ennek ellenére sem lehet számítani, a Renault műveleti vezetője, Remi Taffin szerint így az új V6-os turbók sohasem fognak úgy szólni, mint mondjuk a raliban használt 1.6 literes négyhengeres turbómotorok. "Ha megnézzük a rali autókat, akkor az ő turbóiknak jó hangjuk van, mert üzemanyagot égetnek a kipufogóban, de ez nem az, amit mi keresünk az üzemanyag mennyiség korlátozása miatt. Bármi lehetséges, de az energia hatékonyságot érintő szabályaink miatt többé-kevésbé meg van kötve a kezünk."
Az egykori Formula-1-es pilóta, David Coulthard szerint azonban az F1-nek egyáltalán nem a V6-os motorok hangjával kellene foglalkoznia. "Nem kellene elfeledkeznünk arról, hogy ezek a motorok erősek, több mint 750 lóerőre képesek, akkor, amikor fontosak a megújuló energiák" - nyilatkozta Coulthard. "Én nagy rajongója vagyok a hangosabb F1-nek, de Charlie Chaplin idejében a filmeknek nem volt hangjuk az emberek azonban mégis nagyon jól szórakoztak. Természetesen azonban egy kis hang biztosan nem árt."