Spanyolországra a Pirelli a P Zero Narancs (kemény) és a P Zero Fehér (közepes) keveréket szállítja: ez az elérhető két legkeményebb abroncs. A montmelói pálya jól ismert arról, hogy komoly terhelést kapnak a gumik, miközben a levegő hőmérséklete is elég magas a Spanyol Nagydíj során. Az aszfalt durva, a bal oldali abroncsok komoly terhelést kapnak.
Monacóba és Kanadába, az utcai pályára és a részben utcai pályára a két leglágyabb abroncs kerül szállításra: a P Zero Sárga (lágy) és a P Zero Piros (szuperlágy).
Monaco a leglassabb pálya a naptárban, nagyon kanyargós a vonalvezetés sima aszfalttal és komoly mechanikai tapadásra van szüksége az abroncsoknak. Ez tökéletes hely a szuperlágy keverékek számára, mellettük a lágy lesz használható.
Kanada egy másik olyan pálya, ahol a mechanikai tapadás fontos, a futam általában hűvös időben kerül megrendezésre. Ennek eredményeként ismét a lágy és a szuperlágy az ideális választás. A kigyorsítás és a fékezés határozza meg a kört.
Pirelli keverékek Spanyolországra, Monacóra és Kanadára
https://formula.hu/f1/2014/04/12/pirelli-keverekek-spanyolorszagra-monacora-es-kanadara 2014-04-12 00:41:00 2014-04-12 00:41:00
A 2014-es szezon megkezdése után a Pirelli bejelentette, mely keverékeket használja a spanyol, monacói és kanadai versenyen.