"Hihetetlen, hogy már 50 versennyel ezelőtt történt, amikor Magyarországon a 200. nagydíjamat ünnepeltem - amit mellesleg meg is nyertem. Elképesztő, hogy milyen gyorsan repül az idő, így minden pillanatot a lehető legjobban ki kell élveznünk" - mondta Bahreinben.
"14 éve vagyok a sportban, de még mindig úgy érzem, hogy van mit tanulnom. Nem vagyok tökéletes versenyző, és sohasem leszek az, és éppen ez a folyamatos tanulás teszi számomra izgalmassá az F1-et."
Amikor arra kérték, nevezze meg három kedvenc autóját ebből az időszakból, három különböző csapat versenygépét emelte ki. A 2009-es Brawn BGP-001-et, a 2011-es McLaren MP4-26-ot és a 2004-es BAR 006-ot.
"A 2009-es persze jó év volt számomra, hiszen megnyertem a bajnokságot. Az autót élvezetes volt vezetni. Szerettem a nagyobb első kerekeket is, amiket még akkor használtunk" - emlékezett vissza.
"2011-ben szintén jól szórakoztam. A befújt diffúzor miatt nehéz dolgunk volt, hiszen eleinte szokatlan volt vezetni az autót. De amint hozzászoktunk, rengeteg extra leszorítóerőt hoztunk elő, ami nagyon élvezetes volt."
"Ãm ha még jobban visszamegyünk, a 2004-es is egy remek év volt. V10-es motorok, 900 lóerő, 20 000-es fordulatszám. Emellett gumiháború is dúlt, ami gondoskodott arról, hogy az akkori, tíz évvel ezelőtti köridőket máig sem tudtuk megdönteni. Az az autó szintén különleges vezetési élményt nyújtott."
"Mind nagyon különböző időszakból valók. Nagyszerű, hogy a V10-es, V8-as és a V6-os korszakban is itt lehettem. Izgalmas időkön vonult keresztül a karrierem."