| |
Williams: Jók lehetünk
2012.06.02, szombat 10:05

A Wiliams F1 Team a 2012-es szezon hetedik versenyére, a Kanadai Nagydíjra készül.

Mark Gillan, műveleti főmérnök:
"A vegyes monacói hétvége után az egész csapat szeretne Montrealban javulni, azzal a céllal, hogy mindkét autóval pontot szerezzünk. Montreal nagyszerű verseny és szokás szerint teli van drámával, mivel a boxutca rövid, a stratégia kialakításakor több boxkiállást szoktak betervezni. A drámához hozzá kell venni a biztonsági autót is. A pálya vonalvezetése igénybe veszi a fékeket és egy olyan aerodinamikai csomagra van szükség, amely nagy hatékonyságú. A Pirelli Montrealba ugyanazon keverékeket szállítja, mint Monacóba, név szerint a lágy és a szuperlágy abroncsokat. Ami az időjárást illeti, a levegő hőmérséklete 20 °C fok körüli lesz, a pálya 30 °C fok körül alakulhat, habár elképzelhető az esőzés is."

Pastor Maldonado:
"Nagyon keményen dolgozunk azon, hogy javítsunk az autó teljesítményén és egyre jobbnak érzem. Erős eredményre számítok Kanadában, a pályán, amelyet nagyon szeretek. Nagyszerű kombinációja a kanyaroknak, a nagy sebességű egyeneseket lassú sikánok következnek, a sebesség érzése megnövekedik a falak közelsége miatt. Az egyenesekben a DRS nagy szerepet kap, így sok előzést láthatunk majd."

Bruno Senna:
"Kanada az egyik legnagyobb kihívást jelentő pálya a szezonban. Az utcai és a normál pálya kombinációja, nagyon gyors, hosszú egyenesek és szűk, lassú kanyarok keveréke, ahol keményen kell fékezni. Fontos, hogy a hétvége előtt a lehető legtöbb időt töltsük a pályán, megtanuljuk a pálya felszínét, mert az gyorsan változik. Autónk versenyképes a szezon ezen szakaszában, így remélhetőleg jó sebességet mutatunk majd."

Remi Taffin, Renault Sport F1:
"Kanada teljesen más pálya, mint Monaco és önmagában különleges. A hosszú egyenesek jó végsebességet igényelnek, de a hajtűkanyarnál és a sikánnál a kemény féktávon hatékony motorfékre van szükség és jó kigyorsításra a kijártnál, így joggal nevezhetjük motorgyilkos pályának, mert az erőforrás nem pihenhet. Kihívás a jó egyensúlyt megtalálni a maximális teljesítmény és a 100 százalékos megbízhatóság között, csakúgy, mint Spában és Monzában."
f1hungary.fw.hu


Hozzászólások:


Kapcsolódó hírek
 
Formula 1 hírek
Motoros hírek
Rali hírek
Autós hírek
AFM hírek