A 2015-ös évben Máté rengeteget gyorsult, akkori kategóriája a MiniGP 140 utolsó négy futamát megnyerte a cseh, szlovák és magyar versenytársak előtt. A 2016-os szezont az utánpótlás királykategóriájába, azaz a MiniGP Pro-ban kezdte meg. Korábbi versenymotorja vázába került egy Daytona Pit Bike blokk, mely több mint 20 lőerős. A csapat hamar megtalálta a megfelelő beállításokat és Máté megszerezte a kecskeméti nemzetközi utánpótlás versenyen az összetett győzelmet. A rendszeres edzésmunkának köszönhetően Máté minden pályán kiváló köridőket motorozott. A csehországi futamon, Vysoké Mýtoban az első helyről bukott, mindössze ekkor nem szerzett pontot. A további versenyeken dobogós helyezést ért el.
Az év elején jellemző műszaki problémák száma a szezon közepére sem csökkent, egyértelművé vált, hogy a blokk karakterisztikája versenyhátrányt jelent. Ezért a csapat új MiniGP Pro motor építésébe kezdett, mely a szezon végére lett kész. A fennmaradó versenyeken Máté ismét a 140-es kategóriában versenyzett, ahol sorra szerezte meg az elsőséget. Az újonnan épített MiniGP PRO géppel a szezon végén négy MAMI Kupa futamon tudott még Máté részt venni, három első és egy második helyezést ért el, kiérdemelve a MAMI Kupa legeredményesebb utánpótlás versenyzője címet.
A csapat elégedett Máté teljesítményével, aki folyamatosan gyorsult és fejlődött a felmerült technikai problémák ellenére. Három féle motorral bizonyított és rengeteg műszaki tapasztalatot szerzett az évben. 2017-ben cél hogy tovább gyorsuljon, fejlődjön motoros tudása, szép eredményeket elérve a hazai és nemzetközi mezőnyben.