Steward
Strommer Benjamin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. április 25. csütörtök
F1

Sajtó: Hatalmas Honda-fejlesztés érkezik

Igazán jó hír a Red Bull rajongói számára, a holland sajtó ugyanis úgy értesült, hogy már a következő futamon, Bakuban egy jóval erősebb Honda-motorral felszerelkezve harcolhatnak.

A 2019-es szezont nagy várakozások előzték meg a rajongók részéről, a szakemberek ugyanis úgy számoltak, hogy a Mercedes mellett idén a Ferrari és az energiaitalos istálló is komoly eséllyel szállhat harcba a futamgyőzelmekért és a világbajnoki címért. Az eredményt tekintve azonban nagyot kellett csalódniuk.

Igaz, Bahreinben csak saját magának köszönhette a Ferrari (leginkább Leclerc motorhibájának), hogy nem jött össze a győzelem, az évad eddigi versenyeit tekintve összességében a három kettős győzelmet arató Mercedes mögött zajlott a küzdelem, ahol a Red Bull időnként valóban oda tudott már pörkölni a Ferrarinak. Összességében az idei szezonban a japán gyártó erőforrásai jól és megbízhatóan teljesítenek.

Verstappen Bakuban megint dobogóesélyes lehet?

Bár Max Verstappen és Pierre Gasly versenyautója még nem hozza a kívánt szintet, abban szinte mindenki egyetért a bikáknál, hogy nem a Honda-motor a ludas ebben, hanem aerodinamikailag sikerült kissé félre az RB15. Azerbajdzsán következik a versenynaptárban és a De Telegraaf értesülései szerint a Honda egy fejlesztett erőforrással jelentkezik Bakuban, ami plusz húsz lóerőt tartogat a Red Bull és a Toro Rosso pilótáinak, ami igen jól jön az év leghosszabb egyenes szakaszán.

Idén valószínűleg több szerencséje lesz Christian Horner istállójának, mivel tavaly kettős kiesést szenvedtek el. Daniel Ricciardo és Max Verstappen szoros csatározásának egy ütközés lett a vége, idén ennek valószínűsége igen csekély, mivel az eddig látottak alapján Pierre Gasly nem valószínű, hogy a holland közvetlen közelében autózik majd.

Nemrég fogalmazták át a célokat a Red Bullnál, már nem feltétlenül gondolkodnak győzelemben és könnyen lehet, hogy inkább feláldozzák az év második felét egy-egy plusz rajtbüntetéssel, cserébe viszont a Honda még hatékonyabban próbálgathatja fejlesztéseit, ami már az idei évre is sokat segített. Kíváncsian várhatjuk, hogy a sajtó által most megszellőztetett 20 extra lóerő valóban megérkezik-e a négy Honda-motoros csapathoz Bakuban.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?