Steward
Gobodics Tamás
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. április 23. hétfő
F1

Ezek az idei McLaren előnyei és hátrányai

Csakúgy, mint Bahreinben, ismét nem szerepelt jól a wokingi alakulat a kínai időmérő edzésen. Eric Boullier felsorolta mely területeken kell mindenképp javulniuk, és melyek tökéletesek az MCL33-n.

Fernando Alonso a 13., míg csapattársa a 14. pozícióban végzett a kvalifikáción, így Bahreinhez hasonlóan itt sem kezdik egyszerű helyzetből a futamot. A spanyolok kétszeres világbajnoka mégis megtalálta a pozitívumot az időmérő edzésben.

Eric Boullier az MCL33 tulajdonságairól beszélt a riportereknek, és a pozitívumokkal kezdte nyilatkozatát: „Az autónak nagyon jó az egyensúlya, mivel a pilóták rendkívül elégedettek ezzel a területtel. Bármit szeretnénk beállítani rajta, megfelelően reagál, így azt mondanám, hogy nincs kellemetlen tulajdonsága ennek a dizájnnak.”

„Viszont gyorsabbá kell tennünk a kanyarokban és az egyenesben egyaránt. Ugyanaz a motorunk van, mint a Renault-nak és a Red Bullnak, és mögöttük vagyunk, ezt el kell ismernünk” - folytatta a hátrányokkal a McLaren csapatfőnöke.

 boullier-az-autorol-2018

Mint az év eddigi versenyhétvégéin, Kínában is megmutatkozott az MCL33 egykörös tempóhiánya, amit nem tagadhat a francia szakember sem: „Azt is meg kell értenünk, miért vagyunk lassúak az időmérőn, miért teljesítünk jobban a versenyeken, és miért állunk a renault-s csapatok mögött. Volt néhány kérdés, amit sikerült megválaszolnunk Bahreinben, de még mindig folyamatban van a fejlődésünk, amit igyekszünk minél jobban véghez vinni.”

Boullier és csapata a soron következő fejlesztések hatékonyságában bízhat: „Nem vagyunk elégedettek azzal, ahol most tartunk. Még sok minden van tervben, így remélhetőleg ez segíthet minket egy kicsit lejjebb faragni a különbséget. Határozottan nem ezt vártuk, de nem könnyű fellépni és az első háromba kerülni.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?